return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Fotbolls-VM 2006 (pg. 34)
View this Thread in Original format
Kvicket
Den här tråden verkar ju riktigt rolig :)
Tänkte delge min syn på Tyskland och Sverige..

Folk som säger att Tyskland har imponerat har nog inte sett samma matcher som jag, visserligen så har man klarat sig igenom gruppen och stänkt in ett par baljor.. Detta har dock skett mot Costa Rica, (ett av vms sämsta lag) ett polen där man avgjorde först i 90e och sedan mot ett Ecuador som vilade 5 spelare varav 2 är deras klart bästa. Klose är en riktigt grym målskytt, Podolski däremot är alltför ojämn och springer ungefär lika lite och ibland t.o.m mindre än vad Zlatan gör :)
Ballack är grym när han är i form, just nu tycker jag inte att han är det. Schneider ger jag inte mycket för och Schweinsteiger(eller hur det nu stavas) är även han mkt beroende av dagsform.
I försvaret har dom egentligen bara en klasspelare och det är Lahm, resten ser darrigt ut. Överlag så tror jag vi har god chans att vinna.

I Sverige hoppas jag att Zlatan får spela från start med Henke.
Allbäck är inte en spelare som i en åttondelsfinal i ett VM kan vara den avgörande spelaren, det kan Zlatan vara. Om det är någon som ska petas så tycker jag det är Henke som inte har visat någonting alls i VM. Visserligen så är Zlatan bevisligen inte i form, men det är jävligt svårt att komma i form om man inte får spela :)
I övrigt hoppas jag på Källström i mitten och chippen på kanten, tycker chippen chockerande nog har varit bättre defensivt än Jonsson och det kommer behövas mot Lahm och Schweinsteiger.
RebeL9
man ska inte underskatta en viktig aspekt som det här med att spela på hemmaplan. Tyskarna själva har ju sagt att publiken är deras tolfte spelare på plan. Det gör _ENORMT_ mycket för ett lag att spela på hemmaplan för hemmapublik. Hur hade annars Sverige tagit VM-silvret 1958 ? :)

Men men oavsett vad man tycker om det ena och det andra så är det bara att vänta och se. På lördag får vi se om Tyskland verkligen haft sådan tur som vissa av er verkar tro :P
zoric
Den 12e spelaren, Lita på att det hjälper, uff ja jävlar visst gör det det! ;)
zoric
Ghana imorgon, hoppas som fan på att de blir det Afrikanska laget som tar sig vidare.
benni
såhär kommer det se ut på lördag :cool:

:D
zoric
Fyfan vad gött!

Hoppas verkligen att Ghana tar sig vidare nu.
zoric
JA!!!!!!!!!!!

GHANA, FAN VAD GÖTT!!!!!!!

Så jävla härligt med en represetant från Afrika och en från Balkan, Ratomir ftw! :D

Synd bara att Essien missar nästa match, som förmodligen blir mot Brasilien :eyes:

Go Ghana :D
Kongo_kim
WTF Simunic har två gula kort men fick inte rött kort.
Braxen
quote:
Originally posted by Kongo_kim
WTF Simunic har två gula kort men fick inte rött kort.

haha va ? :D .. åkte han inte ?
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Braxen
haha va ? :D .. åkte han inte ?

joo på det tredje. Fast då var matchen slut. :D

Denna domare dömer nog inte mer i detta vm.

Men fan att Balkan länder inte kan prestera i detta vm

Kongo_kim
Lol Bojan på TV4

Simunic trodde detta var World Wrestling Federation

dom heter World Wrestling Entertainment nu för tiden.

Jaja OT men som wrestlingnörd var det kul.

Men ärligt vad fan sysslade Simunic med?
Crillz0r
Grymt mål av Japan!
Klockrent, mot Brazzarna också :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Privacy Statement