return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Fotbolls-VM 2006 (pg. 14)
View this Thread in Original format
ScuL
quote:
Originally posted by benni
wow 0-0

vilken bull match :rolleyes:

mycket dåligt :(
hoppas inte att något kommer i fara nu för fortsättningen..
zoric
Vi måste slå Paraguay.

Sen så måste vi ta poäng mot England, eller vinna.
RebeL9
seriöst om man ens ska räkna med att ta sig till 8 dels-final så måste man spela bättre än detta. helt sjukt svagt. Vid dessa förutsättningar när motståndaren är en färsking som spelar en hel halvlek med en man mindre borde det fan slutat 5-0 minst.
Om man spelar så här mot Trinidad & Tobago hur tror man att man ska klara av svårare lag?
trancedanne
Allbäck måste in ifrån start, han skapar nästan mer än zlatan och henke tillsammans. Ut med linderoth och in med källström
zoric
Ut med Anders Svensson, Linderoth är vår viktigaste defensiva mittfältare utan tvekan.

Svensson fyfan vad jag inte kan prata om honom nu

:wtf:
Vizay
Dom kan lika gärna förbereda sig för hemresan om det ska se ut så här. Klarar man inte ens av att skapa något mot ett decimerat T&T så lär vi ju knappast näta mot England eller Paraguay.

Luktar lite EM 2000 om jag ska va ärlig...
mr_fisken
quote:
Originally posted by RebeL9
seriöst om man ens ska räkna med att ta sig till 8 dels-final så måste man spela bättre än detta. helt sjukt svagt. Vid dessa förutsättningar när motståndaren är en färsking som spelar en hel halvlek med en man mindre borde det fan slutat 5-0 minst.
Om man spelar så här mot Trinidad & Tobago hur tror man att man ska klara av svårare lag?

så var min första reaktion också men som gammal innebandyspelare vet man att det är svårt att spela mot dåliga lag. Är ju inte samma tempo så rytmen i spelet blir helt fel. För tex Ljugberg som är jättesnabb och gillar kontringar var ju matchen helt fel även om han jobbade och slet så var det fel typ av match för honom.
På ett sett känns det lite som att nu har sverige inget att förlora nu är det bara att tuta o köra. Hade det blivit 5-0 kanske dom hade slappnat av mot Paraguay och förlorat och det hade nog varit ännu värre för jag tror dom kommer vara übertaggade nu och vinna:)
ScuL
zoric lycka till
hoppas ni vinner :)
fede
quote:
Originally posted by ScuL
zoric lycka till

lol, varför det ?
själv hoppas jag att holland o argentina går vidare från den gruppen,, det är väldigt synd att elfenbenskusten ska behöva åka hem direkt från början dock.. men allting kan hända iofs ! :)
zoric
quote:
Originally posted by ScuL
zoric lycka till

Tack :D

Ska bli intressant att följa de idag.

..och Lycka till Holland :D

zoric
Förresten, jag tycker det är skitsynd att alla skyller på Sverige just nu. Det är bäst om alla går ihop och stödjer Sverige lite extra nu när det inte gick så bra mot Trinidad & Tobago.

Man stödjer sitt land som mest i motgång :)
ScuL
quote:
Originally posted by fede
lol, varför det ?

du borde veta att jag är altid för motståndaren när Holland spelar :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Privacy Statement