return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Fotbolls-VM 2006 (pg. 4)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Det hela suger stenhårt enligt mig, fan ska det lottas för? :whip:


^^ :whip:
zoric
synd att det är det där skitsystemet. det körde man i japan pga. det var för många som ville ha biljetter till deras matcher.
Kamelen
brasilien måste ha det starkaste laget hittills.. har följt alla barca's, milans och real m's matcher.. brassarna är kungliga..sen har vi cicihno(stavning) från sao paolo (de kom etta i klubblags vm i veckan) .. nädu .. om brasilien inte vinner byter jag namn till [insert name here]

sverige förlorar mot england iår.. tror henke kommer vara sjukt bra oxo.. vill nog avsluta kariären på ett fint sätt..

argentina är oxo starka iår .. Riquelme, Messi.. ehm.. sorin.. etc.. tror/hoppas det blir ett bra wm ..sen är det nära oxo vilket gör det ännu bättre =)

varför de ska ha kortnummer tror jag beror på (obs endast vad jag tror) .. att de vill se till att det är master card ni betalar med.. har.. MC är huvudsponsor och har därför förbjudit fifa att ta emot andra kort föräns nått datum (sista släppet av biljetterna tror jag)

obs bara vad jag tror =)
zoric
Såg på e-bay att det var någon som sålde samtliga 32 lappar som drogs i lottningen av bl.a. Heidi Klum och Pelé osv..

Fan vad skit alltså :D
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by zoric
Såg på e-bay att det var någon som sålde samtliga 32 lappar som drogs i lottningen av bl.a. Heidi Klum och Pelé osv..

Fan vad skit alltså :D


Hörde att det var en städare som hittat dom lapparna =)
zoric
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Hörde att det var en städare som hittat dom lapparna =)


Jag hörde att det var någon som hittade de i en container och att den personen tog med sig de och började sälja de på E-bay. Det är helt sjuk vad mycket människan tjänar på vissa lappar, tex. Tyskland-lappen :)
zoric
Hörde precis att han som säljer de där VM-lotterna har blivit knäckt, Han fick ta bort det pga. folk började sälja fakelappar :D
reveal
Nån mer än jag som fått biljett? :p
zoric
Vilken match fick du till? :)

För mig lutar det åt att det blir någon match i möjligen Serbiens grupp eller i Frankfurt..
reveal
quote:
Originally posted by zoric
Vilken match fick du till? :)


Jag vet faktiskt inte ännu, man får inte reda på det direkt, står bara att man har fått till en eller flera av de matcher man anmält intresse till. Man skulle få reda på det i veckan.

Oavsett vilken så är det roligt, komma ner och känna på stämningen etc :)

zoric
quote:
Originally posted by reveal
Jag vet faktiskt inte ännu, man får inte reda på det direkt, står bara att man har fått till en eller flera av de matcher man anmält intresse till. Man skulle få reda på det i veckan.

Oavsett vilken så är det roligt, komma ner och känna på stämningen etc :)


Absolut. Jag trodde att man visste vilka matcher man får biljetter till direkt, men så var nte fallet. Hoppas du fick till någon av de matcherna du skulle vilja se i så fall :D
St_Andrew
Vill oxå ha :( Fick inga av FIFA men hoppas nu på svff, fast inte fått någe svar än :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Privacy Statement