|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
Att Domenech (Franska förbundskaptenen) lyckas med bedriften att göra så många bra spelare så dåliga är en stor bedrift.
Nog för att spelarna visar typ noll hunger och inställning, men hela spelidén e ju bisarr .. ut med Vieira som haft ett trögt år och är helt på nergång och in med Saha så Henry får lite hjälp på topp .. annars blir lika stor flopp som senast ..
Henry Saha
Ribery (Malouda) Zidane Makelele Wiltord
..slår dom inte Sydkorea & Togo med det laget så .. :S (förutsatt att dom visar lite stolthet över att representera landslaget) |
|
|
| zoric |
Att hålla Trezeguet på bänken är pinsamt, om Ribery ens får chansen att spela nästa match skulle vara helt otroligt.
Synd att Schweiz inte vann, idiotiskt av Frei att ta med handen när Djourou var bakom honom och hade nickat in 1-0 i öppet mål.
Barnetta var rätt bra ;) |
|
|
| Kongo_kim |
Här är en tuff nöt för er att knäcka
Vem är den enda spelaren i detta VM som även var uttagen i VM 90
Jag vet, vet ni? |
|
|
| zoric |
Mohammed Al Deayea?
181 landskamper. |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Här är en tuff nöt för er att knäcka
Vem är den enda spelaren i detta VM som även var uttagen i VM 90
Jag vet, vet ni? |
Sami Al Jaber i Saudiarabien. Fyra mästerskap är fan inte dåligt :) |
|
|
| Laszlo |
| Jürgen Klinsman då? :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jürgen Klinsman då? :) |
Klinsmann lirar inte längre.
Dom andra är också fel |
|
|
| ScuL |
| grrr Tyska sviner :whip: |
|
|
| Vizay |
absolut inte en välförtjänt vinst för tyskland, dom åstadkommer nästan ingenting under hela matchen, pinsamt.
Sen kan dom ju ta å slänga dom otroligt partiska kommentatorerna Wernersson och Härenstam åt pipan. Snackar om att Tyskland är så välförtjänta av målet och att dom gör en så bra match på helheten. Kan dom inte fotboll eller vad är det frågan om?? |
|
|
| Laszlo |
woho :)
fick iaf in min trippel idag till oddset av 8,85 gånger pengarna...surt att jag denna gången bara satte 30 spänn. Jävla fransoserna brände hundralappen jag satte på den till synes säkra trippel igår. :| |
|
|
| zoric |
| Det var helt klart en sjuk match, men Härenstam kan sin fotboll, lita på det ;) |
|
|
| Braxen |
| Höll på Polen, aldrig gillat tyskland .. dock ville jag ju att Klose skulle näta då jag har han i drömelvan ! grr .. :whip: |
|
|
|
|