|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| Kaveh |
vilken jävla match!
underhållande som fan iaf :D |
|
|
| Laszlo |
| Jävla snibbe van basten som inte byter in Nistelrooy, så det är väl på sätt och vis rätt åt de...han måste rökt för mycket brass...hoppas iaf ronaldo är tillbaks mot england... |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hoppas iaf ronaldo är tillbaks mot england... |
Japp, så Cole kan radera han så hårt (som vanligt) att hans tårkanaler får arbeta på högvarv (som vanligt) :p |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by Braxen
Japp, så Cole kan radera han så hårt (som vanligt) att hans tårkanaler får arbeta på högvarv (som vanligt) :p |
hoppas portugal slår england =)))) |
|
|
| benni |
| en ful, men också en väldigt grym match!! !! :haha: |
|
|
| fede |
:stongue: :haha: |
|
|
| Jeremy H |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Haha, så jävla skönt!
ALLEZ LES BLEUS! :D :D :D |
|
|
| benni |
| men kommer dom besegra brasilien? knappast |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by benni
men kommer dom besegra brasilien? knappast |
antagligen inte men det vore skönt.. :P |
|
|
| fede |
gaaaah jäkla fransmän :mad:
synd att Frankrike fick den där frisparken gratis, som ledde till 2-1...
aja dom åker mot Brasilien, hoppas det blir stora siffror :) |
|
|
|
|