|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| quote: | Originally posted by zoric
Trez ska spela på topp med Thierry, punkt slut. |
Med tanke på hur som spelade senaste vm m.m så är Henry-Saha en bättre kombo, Henry har uttalat sig possitivt om att spela med Saha också.
Grejen e att dom måste fullfölja generationsskiftet som pågår .. bort me zizou, thruam, bahrtez !, vieira .. in me en förbundskapten me lite vett i skallen .. sen skare fan inte va så svårt me all talang som finns tillgänglig |
|
|
| RebeL9 |
| apropå Barthez LOL! Finns det någon match där han inte gjort någon tavla? Var ju riktigt nära att det blev 2-1 för Sydkorea när han fumlade med bollen på slutet. :D |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Braxen
Med tanke på hur som spelade senaste vm m.m så är Henry-Saha en bättre kombo, Henry har uttalat sig possitivt om att spela med Saha också.
Grejen e att dom måste fullfölja generationsskiftet som pågår .. bort me zizou, thruam, bahrtez !, vieira .. in me en förbundskapten me lite vett i skallen .. sen skare fan inte va så svårt me all talang som finns tillgänglig |
Jag är mer för Trez och inte för att jag är Juventus-supporter. Men han gör nästan alltid mål när han får chansen, att byta in honom i 91a minuten är bara att jävlas med honom, och det är vad Domenech gör just nu känns det som.. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by zoric
Jag är mer för Trez och inte för att jag är Juventus-supporter. Men han gör nästan alltid mål när han får chansen, att byta in honom i 91a minuten är bara att jävlas med honom, och det är vad Domenech gör just nu känns det som.. |
Utan tvekan. Syntes även på Trez ansiktsuttryck när han blev inbytt...han hade ett halvuppgivet leende på läpparna, precis som om att han hade väntat detta... |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Utan tvekan. Syntes även på Trez ansiktsuttryck när han blev inbytt...han hade ett halvuppgivet leende på läpparna, precis som om att han hade väntat detta... |
Det är tråkigt för Trezeguet som efter en ganska misslyckad säsong i Europa med Juventus och nu efter skandalen vill spela och göra det bra. Men så kommer Domenech och sätter stopp för honom, jag hoppas han får chansen på riktigt istället för att värma upp i 90 minuter :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
apropå Barthez LOL! Finns det någon match där han inte gjort någon tavla? Var ju riktigt nära att det blev 2-1 för Sydkorea när han fumlade med bollen på slutet. :D |
Snubben lyckades ju ta Man. Utd till två (eller var det ännu fler?) ligatitlar, vilket är smått imponerande. Detta var i och för sig under lagets storhetstid, i slutet av den i varje fall - fan vet vilka rekord de kunnat slå de säsongerna om det inte varit för de tavlorna han drog fram ur rockärmen... |
|
|
| trancedanne |
| tippade 1-1 mot sydkora, skönt att den satt :) förstår inte varför folk är så chockade, syd korea är ett grymt bra lag. Kom på fjärde plats för 4 år sedan och spelat väldigt bra sedan dess |
|
|
| Cloudburst |
Har hejat på Oranje sedan liten pga deras tröjor och gör det fortfarande. :)
ScuL sätter en kniv i ryggen? :wtf: |
|
|
| ScuL |
| stödjer Togo just nu :D :D |
|
|
| zoric |
| Intressant första halvlek, hoppas båda lagen bjuder upp till ännu bättre spel i andra halvlek. Schweiz mål var riktigt snyggt förresten. |
|
|
| Kongo_kim |
| Barnetta har lekstuga |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Barnetta har lekstuga |
Kung var han, Tarnquillo 
Saudiernas målvakt har halkat två gånger, och då har det blivit mål :( |
|
|
|
|