|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| zlatan skadad...jesus kristus, what's next? |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Laszlo
zlatan skadad...jesus kristus, what's next? |
Allbäck gör mål? nä inte troligt |
|
|
| Laszlo |
HUR I HEEEEEEEEELVETE KAN HAN MISSA?!?!?!?!?!"%*)=UT '9IPH2KPO
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Kongo_kim |
Officielt
Jag hatar Allbäck:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Laszlo |
| inte ett jävla inlägg av alla 423 de slagit har varit godkänt...helt sanslöst |
|
|
| Kongo_kim |
| FREDDIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe |
|
|
| ScuL |
FY HELVETE vilken spänning
ARGH! :D LOOOL |
|
|
| Kongo_kim |
| Freddie får ge mig en facial precis när fan han vill nu |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Freddie får ge mig en facial precis när fan han vill nu |
:haha:
+1 |
|
|
|
|