return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 
Fotbolls-VM 2006 (pg. 43)
View this Thread in Original format
Braxen
Rött kort för snack i en vm kvartsfinal ... hejja, sen e han iofs en scum oxo men ändå .. :confused:
trancedanne
GO PORTUGAL!!!!! Skönt att det finns 1 lag kvar i alla fall jag hejar på, hoppas de tar hem allting :D
Laszlo
quote:
Originally posted by Braxen
Rött kort för snack i en vm kvartsfinal ... hejja, sen e han iofs en scum oxo men ändå .. :confused:



Det är Rooney i ett nötskal :)
Cloudburst
Hejdå Svennis. Undrar vart han tar vägen nu. Vet man det?
Braxen
quote:
Originally posted by Cloudburst
Hejdå Svennis. Undrar vart han tar vägen nu. Vet man det?


Ryktas ju om Real men d beror ju på vem som vinner presidentvalet där ..
Laszlo
Jag hade inte haft något emot att han tagit över efter Lagerbäck...
Jeremy H
Whoa, grym match so far!
Och liten fördel till Frankrike efter 1a halvlek enligt mig :)
Laszlo
ojoj, 1-0 franrike....högintressant upplösning av matchen blir detta...
trancedanne
BYE BYE BRAZIL!!!!!!!!!! Så jävla skönt att någon slår ut de jävlarna till slut :cool:
benni
YESSSSSSSSS!!!!!!

Jeremy H
Quotar mig själv :p

quote:
Originally posted by Jeremy H
ALLEZ LES BLEUS!


benni
så fruktansvärt bra frankrike spelade... ribery va absolut bäst imo, zidane va också bra..

jag tror det blir en tyskland - frankrike final i år
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 
Privacy Statement