|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| Rött kort för snack i en vm kvartsfinal ... hejja, sen e han iofs en scum oxo men ändå .. :confused: |
|
|
| trancedanne |
| GO PORTUGAL!!!!! Skönt att det finns 1 lag kvar i alla fall jag hejar på, hoppas de tar hem allting :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Braxen
Rött kort för snack i en vm kvartsfinal ... hejja, sen e han iofs en scum oxo men ändå .. :confused: |
Det är Rooney i ett nötskal :) |
|
|
| Cloudburst |
| Hejdå Svennis. Undrar vart han tar vägen nu. Vet man det? |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Hejdå Svennis. Undrar vart han tar vägen nu. Vet man det? |
Ryktas ju om Real men d beror ju på vem som vinner presidentvalet där .. |
|
|
| Laszlo |
| Jag hade inte haft något emot att han tagit över efter Lagerbäck... |
|
|
| Jeremy H |
Whoa, grym match so far!
Och liten fördel till Frankrike efter 1a halvlek enligt mig :) |
|
|
| Laszlo |
| ojoj, 1-0 franrike....högintressant upplösning av matchen blir detta... |
|
|
| trancedanne |
| BYE BYE BRAZIL!!!!!!!!!! Så jävla skönt att någon slår ut de jävlarna till slut :cool: |
|
|
| Jeremy H |
Quotar mig själv :p
| quote: | Originally posted by Jeremy H
ALLEZ LES BLEUS!
|
|
|
|
| benni |
så fruktansvärt bra frankrike spelade... ribery va absolut bäst imo, zidane va också bra..
jag tror det blir en tyskland - frankrike final i år |
|
|
|
|