|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| >>FK |
| TV4 suger dock kopiöst, väldigt partiska och oprofessionella imo :/ |
|
|
| RebeL9 |
| apropoå filmningar så gjorde ju Henry en riktigt dålig filmning i någon match häromsistonens. Tror det var mot Spanien. Då han höll sig för ansiktet. Hahaha! |
|
|
| Laszlo |
| Ja, han föll ganska enkelt i straffområdet idag också....nåja, bleu blanc et rouge tar hem det igen... |
|
|
| Laszlo |
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
SLÄNG UT DEN DÄR JÄVLA HAGGAN FRÅN STUDION ALREADY!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Laszlo |
haha....lmao...sladjan är däremot kung :)
"....hotat de med represalier om de inte skärpte till sig" :cool: |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Laszlo
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
SLÄNG UT DEN DÄR JÄVLA HAGGAN FRÅN STUDION ALREADY!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
Haha hon har störande röst... :tongue2 |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Haha hon har störande röst... :tongue2 |
.. men ack så fina ***** :crazy: ;) |
|
|
| trancedanne |
| quote: | Originally posted by Gate 42
.. men ack så fina ***** :crazy: ;) |
woot? har inte ens märkt att hon har några :tongue3 |
|
|
| Laszlo |
Två matcher kvar - sen är festen över :(
Nu håller vi tummarna för Tyskarna - laget som alla utom jag och SVT:s producenter, programledare och krönikörer verkar hata... |
|
|
| Cloudburst |
| Hatar inte tyskland, blev glad att de vann idag. :) |
|
|
| benni |
jag var varit besviken på portugal på sistone så jag höll med tyskland idag.. dom förjänade helt klart bronsen.. congrats
Klinsmann verkar också vara en duktig coach |
|
|
| RebeL9 |
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!
En av de bästa matcherna i detta VM. Det blev nästan aldrig långsamt och tråkigt. Snabba kontringar och vändningar hela tiden.
Trots att jag tyckte att Tyskland förtjänade en vinst så tyckte jag också att Portugal förtjänade ett mål. De hade verkligen fina chanser också. Men Kahn var ju som en vägg! Att inte Klinsmann tog in honom tidigare! Helt galet.
Ironiskt att de gamla rävarna Nuno Gomes och Figo var de som räddade Portugals ansikte. Jag tror Portugal saktades ner pga Deco. Värdelöst passningsspel och som ofta bromsade ner snabba kontringar.
Ser med stor förtjusning fram mot finalen imorgon och hoppas att Zidane än en gång blir hjälte!! |
|
|
|
|