return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 
Fotbolls-VM 2006 (pg. 46)
View this Thread in Original format
>>FK
TV4 suger dock kopiöst, väldigt partiska och oprofessionella imo :/
RebeL9
apropoå filmningar så gjorde ju Henry en riktigt dålig filmning i någon match häromsistonens. Tror det var mot Spanien. Då han höll sig för ansiktet. Hahaha!
Laszlo
Ja, han föll ganska enkelt i straffområdet idag också....nåja, bleu blanc et rouge tar hem det igen...
Laszlo
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

SLÄNG UT DEN DÄR JÄVLA HAGGAN FRÅN STUDION ALREADY!!!!

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Laszlo
haha....lmao...sladjan är däremot kung :)

"....hotat de med represalier om de inte skärpte till sig" :cool:
Cloudburst
quote:
Originally posted by Laszlo
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

SLÄNG UT DEN DÄR JÄVLA HAGGAN FRÅN STUDION ALREADY!!!!

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


Haha hon har störande röst... :tongue2
Gate 42
quote:
Originally posted by Cloudburst
Haha hon har störande röst... :tongue2


.. men ack så fina ***** :crazy: ;)
trancedanne
quote:
Originally posted by Gate 42
.. men ack så fina ***** :crazy: ;)


woot? har inte ens märkt att hon har några :tongue3
Laszlo
Två matcher kvar - sen är festen över :(

Nu håller vi tummarna för Tyskarna - laget som alla utom jag och SVT:s producenter, programledare och krönikörer verkar hata...
Cloudburst
Hatar inte tyskland, blev glad att de vann idag. :)

benni
jag var varit besviken på portugal på sistone så jag höll med tyskland idag.. dom förjänade helt klart bronsen.. congrats

Klinsmann verkar också vara en duktig coach
RebeL9
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!

En av de bästa matcherna i detta VM. Det blev nästan aldrig långsamt och tråkigt. Snabba kontringar och vändningar hela tiden.
Trots att jag tyckte att Tyskland förtjänade en vinst så tyckte jag också att Portugal förtjänade ett mål. De hade verkligen fina chanser också. Men Kahn var ju som en vägg! Att inte Klinsmann tog in honom tidigare! Helt galet.

Ironiskt att de gamla rävarna Nuno Gomes och Figo var de som räddade Portugals ansikte. Jag tror Portugal saktades ner pga Deco. Värdelöst passningsspel och som ofta bromsade ner snabba kontringar.

Ser med stor förtjusning fram mot finalen imorgon och hoppas att Zidane än en gång blir hjälte!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 
Privacy Statement