|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Dragon Kick |
Fyyyy för lag som inte vågar släppa fram yngre, bättre spelare, bara för att dom saknar rutin.
Milosevic...vad gör han på plan, släng in Zigic på en gång
Allbäck.....Elmander eller Rosenberg
Saviola.....Tévez
Alexandersson, vilket skämt, Östlund är saknad
Kom igen nu Srbija!!
In med Zigic, 2-1! |
|
|
| zoric |
Det var Koroman som saknades, Djordjevic started dåligt som fan och stod för långt ifrån Robben hela tiden. Så han kunde göra vad fan han ville, Koroman är snabb och springer upp och ner.
IDEMO NAPRED PLAVI!!!!!!
MOLIM VAS! |
|
|
| zoric |
Markeringen på Robben :wtf:
Vi ska fan i mig vidare ändå! |
|
|
| Aendy |
Hur skönt är det inte att SVT har tagit sitt förnuft till fånga och plockat in Sveriges mest kunniga fotbollsexpert till sitt VM-gäng!
 |
|
|
| zoric |
| De garvar ju ihjäl sig åt honom :haha: |
|
|
| RebeL9 |
| HEJA GHANA!!! :crazy: :crazy: |
|
|
| Vizay |
ghana!
boateng 3 poäng! (inte för att han kommer få spela men iaf :p) |
|
|
| Vizay |
jag tycker sverige ska överaska paraguay fullständigt genom en ny uppställning.
samma backlinje som tidigare...
på mittfältet tar man ut linderoth och svensson och in med Källström
in med Allbäck i anfallet.
dvs. byt till en offensiv 4-3-3 uppställning.
Sen spelar man källström som central speluppläggare med ljungberg å chippen på kanterna.
Zlatan och Allbäck centralt i anfallet och Henke tätt bakom dom som släpande anfallare.
Det är dags att sluta fega med den där jävla diamanten nu och spela härlig anfallsfotboll :) |
|
|
| Smeagol |
Om vi piskar paraguay är vi väl fortfarande i åttondel? Bara T&T förlorar de två sista vill säga. Jag tror fortfarande på ut mot tyskland i åttondelen som det mest sannolika scenariot.
Får börja heja på Italien istället... |
|
|
| Braxen |
Avd. Bråket mellan Mellberg & Ljungberg.
Haha ! att Mellberg anklagar Ljungan för att inte vara kreativ och inte göra mål på sina chanser :happy2: .. Mellberg va ju asbra hela matchen med sina fantastiska långbollar haha, att han e lagkapten e fan ett skämt när vi har henke .. :nervous: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Braxen
Avd. Bråket mellan Mellberg & Ljungberg.
Haha ! att Mellberg anklagar Ljungan för att inte vara kreativ och inte göra mål på sina chanser :happy2: .. Mellberg va ju asbra hela matchen med sina fantastiska långbollar haha, att han e lagkapten e fan ett skämt när vi har henke .. :nervous: |
Håller med, Mellberg och sina värdelösa jävla uppspel!!
Lira på marken via mittfältet upp istället.
Klart att man ska variera långa/korta bollar, men när han inte ens kan slå dom längre så kan han ju likaväl lägga ner.
Sen att han och Freddie munhugger med varandra är bara bra, media blåser ju självklart upp detta nåt otroligt mycket.
Att Källström skapar saker sista kvarten är ju inte så konstigt som det talades om i TV igår;
Trinidad/Tobago lirarna var ju hyffsat trötta och då kan väl i stort sett vem som helst "röra om i grytan".
Tycker väl att man kan ge Källström chansen på torsdag.
Svensson klarar ju inte av att få kritik så han kan behöva vila lite :)
Sen tror jag ju inte att det är kört ännu!
Vinst mot Paraguay och oavgjort mot England ger oss förmodligen Tyskland i åttondelsfinal.
Tyskland som jag ser som ett av de mest överskattade lagen i VM.
Vore väl fint att slå ut dom på deras hemmaplan ;)
Blir vi tvåa i grupper slipper vi även Brasilien fram till finalen!
Nejdå, hoppet lever ännu... |
|
|
| Laszlo |
Kanonodds på Expekt idag.
Japan ger 2,95 gånger pengarna - halvchansning men kan gå hem. Tjeckien borde klå jänkarna utan några större svårigheter, för att inte tala om Italienarna mot Ghana till oddsen 1,95 resp. 1,60. Om denna trippel går hem ger det 902 kronor på en satsad hundring... |
|
|
|
|