|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by benni
yep..
av alla länder i världen, nådde sverige i 8delsfinal :gsmile: och gjorde oavgjort mot england.. inte illa för ett land med 9milljoner invånare..
typ :p |
då har man ändå en bit att gå mot Senegal som i förra VM gick till semi-final trots att det bara fanns två gräsplaner i hela landet :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by RebeL9
då har man ändå en bit att gå mot Senegal som i förra VM gick till semi-final trots att det bara fanns två gräsplaner i hela landet :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
meh.. där finns det 11.9 miljoner invånare ju :o :o |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by RebeL9
då har man ändå en bit att gå mot Senegal som i förra VM gick till semi-final trots att det bara fanns två gräsplaner i hela landet :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
De gick till kvarten, och sedan slog Turkiet ut de, som senare mötte Brasilien i Semin..
Där har vi också varit.. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by RebeL9
då har man ändå en bit att gå mot Senegal som i förra VM gick till semi-final trots att det bara fanns två gräsplaner i hela landet :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
90% av spelarna spelar iofs i franska ligan :p
Men jag förstår din poäng ;) |
|
|
| Joe Nas |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
90% av spelarna spelar iofs i franska ligan :p
Men jag förstår din poäng ;) |
exakt, många afrikanska lag som har så, de har dubbla pass så vissa har inte ens satt sin fot i hemlandet |
|
|
| Kongo_kim |
Och Ronaldo gråter igen.
Riktigt känslig kille det där |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Och Ronaldo gråter igen.
|
Priceless ! |
|
|
| Kongo_kim |
Vilken jävla holmgång
4 röda 16 gula :D |
|
|
| Braxen |
| Känns som att varje gång det är såna här matcher i stora mästerskap så är Portugal inblandade :p :rolleyes: .. Figo borde bli avstängd för sin skalle som inte domarn såg .. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Braxen
Känns som att varje gång det är såna här matcher i stora mästerskap så är Portugal inblandade :p :rolleyes: .. Figo borde bli avstängd för sin skalle som inte domarn såg .. |
Den missade jag |
|
|
| Jeremy H |
Haha, vilket krig!
Stackars Ivanov :p |
|
|
| fede |
| vad trevligt att portugal slog holland ! :D |
|
|
|
|