return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Fotbolls-VM 2006 (pg. 6)
View this Thread in Original format
zoric
Smart.

Jag har ärligt talat inte följt Chile särskillt mycket sedan 1998. Vet dock att Navas är en viktig spelare i dagens Chile.

Synd att de inte spelar då Sverige inte riktigt kommer att få ut riktigt lika mycket av sitt Sydamerikanska motstånd inför matchen mot Paraguay.
fede
quote:
Originally posted by benni
kunde dom inte vänta tills sverige matchen? vem fan vill ha en irsk brud :stongue:

haha yea ;\
svenska blondiner e bättre :P


quote:
Originally posted by zoric
Smart.

Jag har ärligt talat inte följt Chile särskillt mycket sedan 1998. Vet dock att Navas är en viktig spelare i dagens Chile.

Synd att de inte spelar då Sverige inte riktigt kommer att få ut riktigt lika mycket av sitt Sydamerikanska motstånd inför matchen mot Paraguay.


yep :\
mark gonzalez är också väldigt viktig, han köptes av liverpool förra året föresten men lånades ut till real sociedad denna säsong 05/06 eftersom han inte fick arbetstillstånd i england. Hans säsong blev väldigt framgångsrik han gjorde mål mot bl.a. real madrid :)

aja tråkigt att dom inte tänkar på laget..
zoric
Gonzalez känner jag till också, Duktig spelare.

Surt för Chile :confused:
Kongo_kim
http://news.bbc.co.uk/sport2/shared..._06/default.stm


Kul liten grej
zoric
Gjorde den här precis efter att lagen hade blivit dragna, Då hade jag Serbien som slutsegrare och Sverige utslagna i Kvarten.
benni
okej jag är helt dålig på att förutsäga något sånt, men för min del blev det

4.sverige
3.frankrike
2.tyskland
1.brazilien

jag överskattar nog sverige
SteveTranz4ever
Nån mer än jag som ska se alla matcher som Brasilien spelar i ???

:eyespop:








:D
zoric
;)
Laszlo
fan de borde köra sändningar på någon tv-kanal från bara läktarna när brassarna spelar :)
mjz
quote:
Originally posted by Laszlo
fan de borde köra sändningar på någon tv-kanal från bara läktarna när brassarna spelar :)


pitcha iden till tv4, dom spottar ju ur sig en ny kanal per månad. :)

Braxen
Nån här som e me i aftonbladets 'drömelva' ?
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Braxen
Nån här som e me i aftonbladets 'drömelva' ?


för 50 kr knappast

gratis svensk sida

www.vmelvan.se
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Privacy Statement