|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
Smart.
Jag har ärligt talat inte följt Chile särskillt mycket sedan 1998. Vet dock att Navas är en viktig spelare i dagens Chile.
Synd att de inte spelar då Sverige inte riktigt kommer att få ut riktigt lika mycket av sitt Sydamerikanska motstånd inför matchen mot Paraguay. |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by benni
kunde dom inte vänta tills sverige matchen? vem fan vill ha en irsk brud :stongue: |
haha yea ;\
svenska blondiner e bättre :P
| quote: | Originally posted by zoric
Smart.
Jag har ärligt talat inte följt Chile särskillt mycket sedan 1998. Vet dock att Navas är en viktig spelare i dagens Chile.
Synd att de inte spelar då Sverige inte riktigt kommer att få ut riktigt lika mycket av sitt Sydamerikanska motstånd inför matchen mot Paraguay. |
yep :\
mark gonzalez är också väldigt viktig, han köptes av liverpool förra året föresten men lånades ut till real sociedad denna säsong 05/06 eftersom han inte fick arbetstillstånd i england. Hans säsong blev väldigt framgångsrik han gjorde mål mot bl.a. real madrid :)
aja tråkigt att dom inte tänkar på laget.. |
|
|
| zoric |
Gonzalez känner jag till också, Duktig spelare.
Surt för Chile :confused: |
|
|
| zoric |
| Gjorde den här precis efter att lagen hade blivit dragna, Då hade jag Serbien som slutsegrare och Sverige utslagna i Kvarten. |
|
|
| benni |
okej jag är helt dålig på att förutsäga något sånt, men för min del blev det
4.sverige
3.frankrike
2.tyskland
1.brazilien
jag överskattar nog sverige |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nån mer än jag som ska se alla matcher som Brasilien spelar i ???
:eyespop:
:D |
|
|
| Laszlo |
| fan de borde köra sändningar på någon tv-kanal från bara läktarna när brassarna spelar :) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by Laszlo
fan de borde köra sändningar på någon tv-kanal från bara läktarna när brassarna spelar :) |
pitcha iden till tv4, dom spottar ju ur sig en ny kanal per månad. :) |
|
|
| Braxen |
| Nån här som e me i aftonbladets 'drömelva' ? |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Braxen
Nån här som e me i aftonbladets 'drömelva' ? |
för 50 kr knappast
gratis svensk sida
www.vmelvan.se |
|
|
|
|