|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
joo på det tredje. Fast då var matchen slut. :D
Denna domare dömer nog inte mer i detta vm.
Men fan att Balkan länder inte kan prestera i detta vm |
wtf hörde att d va Graham Poll som dömde, han e bra jue :eyes: |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Braxen
wtf hörde att d va Graham Poll som dömde, han e bra jue :eyes: |
Jo det var Poll. Total blackout måste han fått |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Braxen
wtf hörde att d va Graham Poll som dömde, han e bra jue :eyes: |
Han är sämst.
Missade två straffar, och solklar utvisning av Simunic!
:haha: |
|
|
| zoric |
Gött som fan att Ukraina, Schweiz och Frankrike gick vidare :happy2:
:toothless |
|
|
| Jeremy H |
ALLEZ LES BLEUS!
Ps. sitter hemma på midsommarafton med 39.8 graders feber :( Ds. |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by zoric
Gött som fan att Ukraina, Schweiz och Frankrike gick vidare :happy2:
:toothless |
Tråkigt som fan menar du. Massa tråkig europeisk målfattig fotboll är vad vi kan se fram emot i fortsättningen :/ |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Tråkigt som fan menar du. Massa tråkig europeisk målfattig fotboll är vad vi kan se fram emot i fortsättningen :/ |
Frankrike börjar hitta formen med David Trezeguet, igår var de verkligen inte tråkiga och även om det var Togo så spelade de 10ggr bättre än tidigare i turneringen.
Schweiz går vidare och har ett riktigt intressant lag, många nya spelar som precis har tagit klivet upp till A-landslaget. Samtidigt har de många utropstecken, och Tranquillo är väl ändå den som har varit det största.
Ukraina kan jag hålla med om att de spelar riktigt tråkigt, men det gjorde de under VM-kvalet också. Samtidigt hoppas jag på en bra match mellan de och Schweiz. |
|
|
| Kongo_kim |
varför ska man vakna upp en dag som denna och ha ont i magen :(
KOM IGEN SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| zoric |
Allbäck eller Zlatan?
:conf: |
|
|
| Braxen |
| Zlatan ska väl starta, sen om det är rätt eller fel får man väl diskutera efter matchen ;) |
|
|
|
|