|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Inga byten inför andra.
FFS lagerbäck |
|
|
| Crillz0r |
| This is not happening.....! |
|
|
| Kongo_kim |
| Sämre straff än Stam |
|
|
| Aendy |
| Allbäck blev ju sannerligen denna matchens lirare. hade varit bättre att hålla Zlatan på plan för han vill ju iaf ta smällarna för att få boll... |
|
|
| trancedanne |
| Att man ens behåller Henke efter straffen är helt sanslöst, han borde inte ens varit på planen ifrån början eftersom han inte gjort ett skit innan. Nej fan förhoppningsvis så har vi en annan tränare till EM om 2 år. Lagerbäck som jag sa tidigare kan känna sig oerhört besegrad och skämmas, det enda taktiskt bra han gjort är andra halvlek emot england, resten är ett fiasko. |
|
|
| Crillz0r |
Är det bara jag eller uppträdde Allbäck som ett spöke i princip hela tiden han blev inbytt?
edit: danne, tycker du inte det var rätt uppenbart att straffen skulle gå åt pipan så fort dem gjorde byte? Hur pallar man att vänta så länge på en sån outhärlig stund? |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Crillz0r
Är det bara jag eller uppträdde Allbäck som ett spöke i princip hela tiden han blev inbytt? |
Jo men fan inte enkelt när resten av laget gett upp.
Allbäck borde kommit in direkt i andra tycker jag.
En klyscha Domarjävel :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Crillz0r |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Jo men fan inte enkelt när resten av laget gett upp. |
Ajo.. sant så sant. |
|
|
| Kongo_kim |
Bara jag och Trancedanne som tycker Lagerbäck borde avgå?
Han har varit tränare i 8 år nu landslaget och det är dags för någonting nytt.
Antingen Torbjörn Nilsson som hade framgångar med U-21 landslaget eller en utländsk tränare.
Guus Hiddink vore ju rena drömmen |
|
|
| ScuL |
som förväntat :(
tyskar vinnar jämt.... om de spelar dåligt eller inte |
|
|
| Braxen |
Ny tränare å en smärre generationsväxling hoppas jag på, Mellberg är förmodligen en av de mest överskattade svenska spelarna genom tiderna (för att överdriva en smula, men bara just en smula..).
Lucic har överglänst honom, men även han får vika ner sig för nya namn, alexandersson oxo, Stenman e mannen för framtiden.
Anders Svensson hejdå, Linderoth ? .. vad ger hans far Lagerbäck för tjänster för att sonen ska få vara ordinarie egentligen ?.. Henke, hejdå .. Allbäck, hejdå .. m.m. |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Bara jag och Trancedanne som tycker Lagerbäck borde avgå?
Han har varit tränare i 8 år nu landslaget och det är dags för någonting nytt.
Antingen Torbjörn Nilsson som hade framgångar med U-21 landslaget eller en utländsk tränare.
Guus Hiddink vore ju rena drömmen |
Hiddink ska ta över Ryssland efter VM.
Vi förtjänade inte att gå vidare, och så är det bara. Tycker kanske att det skulle vara bra om man satsade på något nytt istället för Lagerbäck, han har suttit där tillräckligt nu.
Jag skulle vilja se Nilsson som förbundskapten, absolut. |
|
|
|
|