|
Fotbolls-VM 2006 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Jävla England jag hatar dom :whip: :whip: :whip:
Kom igen Paraguay |
|
|
| Cloudburst |
| Trevlig match hittils. :) |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Jävla England jag hatar dom :whip: :whip: :whip:
Kom igen Paraguay |

Kom igen nu Paredes och Valdez, Sätt in Cuevas också! |
|
|
| zoric |
Riktigt dålig match, Sämst av de 3 spelade hittills.
Nu får vi hoppas att Sverige vinner mot Trinidad & Tobago med ett par mål. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Sverige vs. T&T
3 - 0

Nu sticker jag till puben å dricker bira & skriker :D |
|
|
| zoric |
| In med Kim för fan. |
|
|
| Kongo_kim |
VI totaldominerar men T&T tillåter ingenting.
Poängtapp här och det är kört. |
|
|
| zoric |
| Nu måste vi sätta chanserna :D |
|
|
| zoric |
| Fantastisk match av Fredrik Ljungberg. |
|
|
| zoric |
Vi måste stödja Sverige nu, för om det är något de behöver nu, så är det helt klart stödet!
Lagerbäck, starta för helvete med Kim! |
|
|
| benni |
wow 0-0
vilken bull match :rolleyes: |
|
|
|
|