return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Fotbolls-VM 2006 (pg. 28)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Laszlo
Blä på dig...låter onekligen skadat! Funderar allvarligt på att dra ner till Tyskland under midsommarhelgen med några polare och hänga på någon pub i centrala berlin bara för att känna på den där förbannade stämningen...ukraina spelar mot tunisien på olympiastadion i Berlin på fredagen och på lördagen spelar vinnarna i grupp A (med all säkerhet tyskland) mot B2 (Sverige(?)). Lär ju vara livat värre i alla hörn av Tyskland...

Hela gatan som går från Brandenburger Tor (vet inte vad gatan heter) är avspärrad för "Fan Fest Berlin", ett stort område med 6-7 megaskärmar, massa öl- och mat-tält, och inte minst smockfullt med fans :) Jag tror faktiskt det är värt att åka dit (speciellt om "sitt" lag spelar i Berlin) bara för att känna på stämningen!
zoric
Kom igen nu Aussie :gsmile:
zoric
VM's sämsta match
trancedanne
Brasilien, så överskattade
zoric
quote:
Originally posted by trancedanne

Jag tror inte att de går på någon högre växel om jag ska vara ärlig, VM börjar trots allt i andra omgången där man måste prestera och gå in för att vinna helhjärtat. De är ju iofs vidare nu också..
fede
quote:
Originally posted by trancedanne

dom spelar dåligt just nu, men som zoric sa tror jag inte dom spelar med max kapacitet...
hur kan man kalla brasilien överskattat :o kolla deras startelva o alla spelare på bänken alla är ju i princip stjärnor vissa mer betydelsefulla än andra..
RebeL9
SYDKOREA FTW!!!!!!
Braxen
Domenech avgå genast tack..
Kongo_kim
Har Trezeguet kört över tränarens katt eller?

Varför byttes han in i 91:a minuten. Helt sanlöst coachande.

En fråga till Stockholmare. Jag har dålig koll på var de visar matcher på storbildsskärmar i stan. Några tips.

JAg vet att Stadion har men de tar hutlösa entre priser.
zoric
quote:
Originally posted by fede
dom spelar dåligt just nu, men som zoric sa tror jag inte dom spelar med max kapacitet...
hur kan man kalla brasilien överskattat :o kolla deras startelva o alla spelare på bänken alla är ju i princip stjärnor vissa mer betydelsefulla än andra..

Jag tycker om Freds kommentar efter matchen:

"Jag ska ta med mig bollen, och låta hela laget signera den, sedan ska jag ge den till min pappa som ett minne av min lyckade debut i VM"

Riktigt glad att han lyckades idag, och att han gjorde sitt 3e mål på 4 matcher i Brasilianska landslagströjan. Fred är faktiskt en grymt bra spelare som har bevisat sig den här säsongen i Lyon.

Braxen
quote:
Originally posted by Kongo_kim
En fråga till Stockholmare. Jag har dålig koll på var de visar matcher på storbildsskärmar i stan. Några tips.

O'learys på Götgatan e ett rätt säkert tips tror ja.
zoric
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Har Trezeguet kört över tränarens katt eller?

Varför byttes han in i 91:a minuten. Helt sanlöst coachande.

Domenech vill ju förlora poäng och han har inget större intresse av att gå vidare och göra det franska folket glada. Tycker att Franska fotbollsförbundet har gjort ett kollosalt misstag när man anställde Domenech, Helt fel

Trez ska spela på topp med Thierry, punkt slut.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Privacy Statement