|
Vakantieplannen?
|
View this Thread in Original format
| Toni_D2 |
| Vakantieplannen? Waar gaan jullie op vakantie? |
|
|
| Freezel |
| 1 juli t/m 11 juli - New York City (USA) :D :crazy: :eyes: |
|
|
| Nyah |
Tom en ik gaan in september 14 dagen naar Dom.Rep (Puerto Plata)
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| 10 dagen Bulgarije met de vendeliers, en hopelijk nog een citytripje ofzo met Zehra :) |
|
|
| Bertn |
| Nog niet echt over nagedacht waar ik dit jaar naartoe ga:o. Iemand suggesties? (liefst niet al te toeristisch, das niet zo fijn - en het mag ook niet al teveel kosten:D ) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
Nog niet echt over nagedacht waar ik dit jaar naartoe ga:o. Iemand suggesties? (liefst niet al te toeristisch, das niet zo fijn - en het mag ook niet al teveel kosten:D ) |
Herk de Stad |
|
|
| Toni_D2 |
Haha, dat is wel goed bekeken van die mannen hier.
Er alleen op uit trekken, en daarna nog een citytripje om het goed te maken. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Haha, dat is wel goed bekeken van die mannen hier.
Er alleen op uit trekken, en daarna nog een citytripje om het goed te maken. |
jamaar ja, ik mocht den Benny zijn valiezen dragen ;) en wat hij niet weet is dat Jennifer in een vd grotere koffers zal zitten :gsmile: (niet zeggen he :haha: ) |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by domineesje
jamaar ja, ik mocht den Benny zijn valiezen dragen ;) en wat hij niet weet is dat Jennifer in een vd grotere koffers zal zitten :gsmile: (niet zeggen he :haha: ) |
Het is/was uw laatste kans, want volgend jaar zijt ge al te oud. :p |
|
|
|
|