|
DJ Talk (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by djdavid
:( aaaaah!!!
had me niet in deze discussie moeten mengen. heb t hier misschien wel erg krom uitgelegd, ben nog niet dom dus je moet niet aankomen met van die domme klets dat je mij moet gaan 'bannen':whip: |
Gast, chill... Zie de smiley... (of begrijp je die niet? beetje dom...)
| quote: | Originally posted by djdavid
btw nog een opmerking dan: kan me NIET voorstellen dat je met je gain-volume een plaat niet op het juiste volume kan krijgen. maar goed, als jullie t zeggen... :stongue: |
Read the ing thread!
Ach ja, blijkbaar weet jij alles en zijn wij allemaal lozers die er geen verstand van hebben dus waarom zou je de moeite nemen te lezen wat hier zoal gepost is voordat je zelf gaat posten. En wanneer dan blijkt dat je
A) geen gelijk hebt (maar dat zal wel niet want jij weet kennelijk alles)
OF
B) je post verkeerd begrepen wordt, om welke reden dan ook
dan zal je ook niet ff de moeite nemen om jezelf te verduidelijken maar kom je met de geniale opmerkingen:
":( aaaaah!!! had me niet in deze discussie moeten mengen."
en
"maar goed, als jullie t zeggen... :stongue:"
Toppie! Daar hebben we echt wat aan! (Y)
:rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| Hey ei, als kanshebber voor de mod positie moet je zulke posts achterwege laten:D:p:toothless |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
Hey ei, als kanshebber voor de mod positie moet je zulke posts achterwege laten:D:p:toothless |
Pfff... Zo weten jullie tenminste wat jullie aan me hebben :D :p |
|
|
| djdavid |
:D :D :D ik chill zkr wel!!!
zal de volgende keer eerst de hele tread ns goed bekijken voordat ik een of andere vage post doe:tongue2
enne..ik snap smileys eg wel hoor:happy2:
dj david |
|
|
| New Wave |
Ejh, ik heb net mijn nieuwe decks binnen gekregen en nu voelde ik dus efef aan de pitch.
Nou voelde die wel goed MAAR.......
als ik bijvoorbeeld eerst ging plussen en daarna ging minnen....kreeg ik bij het begin een vaag knikje.
Als ik de pitchbutton wat in druk en dan schuif dan is het weg.
Is dit altijd op het begin? of hoort dit bij de MK5 serie? Misschien zit me pitchbutton wel te los....vertel het me...
Laterr |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ejh, ik heb net mijn nieuwe decks binnen gekregen en nu voelde ik dus efef aan de pitch.
Nou voelde die wel goed MAAR.......
als ik bijvoorbeeld eerst ging plussen en daarna ging minnen....kreeg ik bij het begin een vaag knikje.
Als ik de pitchbutton wat in druk en dan schuif dan is het weg.
Is dit altijd op het begin? of hoort dit bij de MK5 serie? Misschien zit me pitchbutton wel te los....vertel het me...
Laterr |
Eindelijk, hij heeft ze :) Gaan we nou ook eindelijk een keer platen kopen?
Enne, zo te horen (voor zover ik het kan beoordelen) lijkt het inderdaad wel alsof dat ding een beetje los zit, zeker omdat je het niet hebt als je em aandrukt.. Of het bij de MK5 hoort weet ik niet, lijkt me sterk.. |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basd
Eindelijk, hij heeft ze :) Gaan we nou ook eindelijk een keer platen kopen?
Enne, zo te horen (voor zover ik het kan beoordelen) lijkt het inderdaad wel alsof dat ding een beetje los zit, zeker omdat je het niet hebt als je em aandrukt.. Of het bij de MK5 hoort weet ik niet, lijkt me sterk.. |
Ik heb de M3D maar die heeft da ok nie dus ik weet het niet |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ejh, ik heb net mijn nieuwe decks binnen gekregen en nu voelde ik dus efef aan de pitch.
Nou voelde die wel goed MAAR.......
als ik bijvoorbeeld eerst ging plussen en daarna ging minnen....kreeg ik bij het begin een vaag knikje.
Als ik de pitchbutton wat in druk en dan schuif dan is het weg.
Is dit altijd op het begin? of hoort dit bij de MK5 serie? Misschien zit me pitchbutton wel te los....vertel het me...
Laterr |
Welke mixer heb je erbij?
En Tim, is dit bij beide decks?
Zou wel toevallig zijn als dat bij beide decks is en het zou niet horen. Informeer eens bij een winkel waar ze die dingen hebben of vraag het op het forum bij new-line.nl. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
Welke mixer heb je erbij?
|
Mwha het leg niet aan de mixer heur :)
Ik heb bij panasonic al effe aangesproken.
Die gasten van dieboxhifi hebben die dingen toegestuurd.
Het is wel vaag dat het bij beide decks zijn.
Het heeft ook geen effect op mijn snelheid, dat niet.
Want als ik hem langzaam schuif, dan komt hij een cm later.
Heel vaag...zal wel bij het type horen dan..... |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwha het leg niet aan de mixer heur :) |
Ja, oet, da snap ik ook wel.
Kvroeg me alleen af welke je er nu bij hebt gekocht, of heb je dat nog niet gedaan? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
Ja, oet, da snap ik ook wel.
Kvroeg me alleen af welke je er nu bij hebt gekocht, of heb je dat nog niet gedaan? |
Heb er nog geen bij gekocht, der zit niet echt een mixer bij die ik wil.
Veel mixers met een leuk prijsje en toch duur zijn hebben vaak slechte eigenschappen.......ik kom der niet uit :)
Ik wil namelijk een mixer met een kill van -24 dB, faders die niet kraken na 6 maanden, faders niet groter zijn dan 7 cm, de plug van de h-phone aan de voorkant gestoken kan worden, zonder beatcounter enzenzenz.....moeilijk zoeken dus :) |
|
|
| Little Theseus |
| jammer voor je dat mengpanelen geen zelf samen te stellen afhaalpizza's zijn Tim :D |
|
|
|
|