|
DJ Talk (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
Behringer is idd leuk instapmerk. Wij hebben een aantal vna die mixers op de zaak staan, vorig jaar werdt de DX1000 enorm veel verkocht. Nu is de kopie vna DJM600 erg popijopie. Oook een leuke mixer. Die numark mixer hebben wij ook op de zaak staan. Nog geen problemen over gehoord. Compacte en leuke mixer en niet erg duur.
als je iets meer informatie wil over bep mixers kan je me altijd mailtje doen of PM
p.s merken als numark(mixer),behringer,gemini blijven natuurlijk B-Merken en kan dus wel eens iets gaan kraken. het beste is natuurlijk een dateq of een pioneer te kopen, goede service (meestal) en alle onderdelen snel en los te verkrijgen. |
|
|
| Roger |
Behringer DJX-700 is wel echt een ramp... krakende faders, kanalen lekken, effecten sessie die echt nergens op slaat:whip:
die raad ik echt af:o
maar over de VMX-300 heb ik nog nooit geklaag gehoord:)
behalve dan dat de bpm counter niet werkt, maar daar kun je beter toch niet op letten als dj zijnde:rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Endless_Trance
En werkt de BPM COunter hier WELLLLLLLLLLL!!!
|
Ik hoop het niet, BPM counter is voor losers. It's the ear what makes the art! |
|
|
| Endless_Trance |
| Sterke taal hierboven |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik ben op zoek naar Curver bakken voor mijn platen. Iemand die weet waar ik die kan halen? Ben al bij Blokker geweest en daar hadden ze ze niet... thanks! :cool: |
|
|
| Endless_Trance |
| Ikea, Gamma of Formido al geprobeerd??? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik hoop het niet, BPM counter is voor losers. It's the ear what makes the art! |
om het te leren (mixen) kan het erg handig zijn. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
om het te leren (mixen) kan het erg handig zijn. |
Neu, vind ik persoonlijk niet de manier om te leren.
Als je begint met matchen op de counter dan kijk je naar de cijfertjes en leg je je plaat er effe in. No big deal.
Je moet als beginneling gewoon op het oor horen of een plaat te zacht of te hard gaat. Hoe veel je moet corrigeren enzenz.
Daarnaast is bijna geen enkele beatcounter geloofwaardig. Gewoon zonder, leer je jezelf ook geen verkeerde dingen aan. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Neu, vind ik persoonlijk niet de manier om te leren.
Als je begint met matchen op de counter dan kijk je naar de cijfertjes en leg je je plaat er effe in. No big deal.
Je moet als beginneling gewoon op het oor horen of een plaat te zacht of te hard gaat. Hoe veel je moet corrigeren enzenz.
Daarnaast is bijna geen enkele beatcounter geloofwaardig. Gewoon zonder, leer je jezelf ook geen verkeerde dingen aan. |
ik bedoel juist, eerst proberen te mixen. En als het dna niet lukt, kijken hoe ver je er naast zat zegmaar. Sommige mensen horen dit nog niet in het begin.
Pioneer beatcounters zijn overig best geloofwaardig. |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik bedoel juist, eerst proberen te mixen. En als het dna niet lukt, kijken hoe ver je er naast zat zegmaar. Sommige mensen horen dit nog niet in het begin.
Pioneer beatcounters zijn overig best geloofwaardig. |
alsof je dat doet, je kijkt dan toch stiekum wel naar die counters
gewoon af plakken die handel en op je gehoor mixen!:whip: :p |
|
|
| DJ_Siesta |
aantal spulletjes te koop:
Denon 2600F, niet vaak gebruikt, goed mee omgegaan. 650 euro (ex btw)
Cdj100S,2e hands. 250 euro (ex btw)
Stanton Finalscratch 2.0 (nieuw) 699,- (incl BTW)
Sony MDR-700 Koptelefoons (nieuw)(149,- ex btw)
Cdj-200tjes (nieuw) (575 incl btw) |
|
|
|
|