return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
DJ Talk (pg. 5)
View this Thread in Original format
snitz
quote:
Originally posted by raoel
Zo, mooi meubeltje hoor, maar een DJM-600 als thuis mixer. Geld over?
Of werk je full-time?

Overigens lijkt me het wel een fijne mixer, al is de lay-out wel een beetje druk en die master hadden ze wel ergens anders mogen plaatsen, beetje link zo...


ouders sponseren mee.:D Is errug relaxte mixer maar van de master heb ik geen last hoor
basvh
quote:
Originally posted by smoking-joe
spricht hier jemand deutsch ??
ich hätte gerne mal die maße , will das bei mir auch so bauen


Typisch weer een duitser om meteen in het duits te lullen. Ook niet eerst vragen of er iemand engels spreekt ofzo, of zeggen dat je slecht engels praat en dat er iemand misschien duits kan. Ik ga in het duitsland forum toch ook geen nederlands praten.

Was ook altijd toen ik postbode was. Van die duitse toeristen die dan raampje naar beneden deden en meteen in het duits begonnen de weg te vragen. Nooooooooit eerst vragen of ik wel duits kan, of in het engels proberen. De weg wist ik dan wel en die vertelde ik ook netjes in het duits. Maar jah wist die duitser veel dat de eigenlijke bedoelde plaats percies de andere kant op was. Misschien wel kinderachtig maar ik vind dat typisch aso duits gedrag.


quote:
ouders sponseren mee.


hoezo sinterklaas had hem toch gegeven???!! :D

quote:
Is errug relaxte mixer maar van de master heb ik geen last hoor
DELAY BABY WOEOOEOEOEOEO
basd
quote:
Originally posted by basvh
Typisch weer een duitser om meteen in het duits te lullen. Ook niet eerst vragen of er iemand engels spreekt ofzo, of zeggen dat je slecht engels praat en dat er iemand misschien duits kan. Ik ga in het duitsland forum toch ook geen nederlands praten.

Tsja, aan de andere kant spreken er genoeg Nederlanders Duits (zeker in het oooooooooooooosten), dus lekker boeiend :)
MennoB
Ik vind het maar irri als een plaat krom is. Dan ligt ie veel te los op de slipmat. Hoe kan ik een plaat weer recht maken??

Ik had iets gehoord over strijken, maar ik wil het eerst zeker weten voor ik het doe :D
basd
quote:
Originally posted by MennoB
Ik vind het maar irri als een plaat krom is. Dan ligt ie veel te los op de slipmat. Hoe kan ik een plaat weer recht maken??

Ik had iets gehoord over strijken, maar ik wil het eerst zeker weten voor ik het doe :D

Een tijdje tussen een paar grote, zware boeken (atlassen ofzo) leggen zou moeten kunnen helpen.. Heb ik tenminste wel eens gelezen.

En dan is er nog dit trucje (al zou ik dat zelf nooit doen) :

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=141034

Wel oppassen, anders zit je met gefrituurde platen. Misschien wel lekker, maar zeker niet wenselijk :)
basvh
quote:
Originally posted by basd
dus lekker boeiend :)
ach jah mevrouw hendriks op de middelschool heeft het kleine beetje duitse taal intresse nooit kunnen opwekken. Sterker nog, elk duits woord associer ik nu met haar en ik kan jullie verzekeren dat is geen pretje :p
Asperge
Vette setup snitz!!!
snitz
quote:
Originally posted by basvh
ach jah mevrouw hendriks op de middelschool heeft het kleine beetje duitse taal intresse nooit kunnen opwekken. Sterker nog, elk duits woord associer ik nu met haar en ik kan jullie verzekeren dat is geen pretje :p


Hou op schei uit! Da wijf is,toen wij in de klas kwamen bij haar, overspannen geworden en ik denk da ze daar nooit meer vanaf komt:D

quote:
Vette setup snitz!!!


Dank U! Ben er ook zeer tevreden mee:tongue2 :toocool:
raoel
Ik had het boekje "How to DJ right" bij bol.com besteld en vandaag binnen gekregen.

FF gebladerd en wat gelezen en het lijkt me een erg interessant boekje. Ga ik de komende week toch maar is doornemen.
MennoB
quote:
Originally posted by raoel
Ik had het boekje "How to DJ right" bij bol.com besteld en vandaag binnen gekregen.

FF gebladerd en wat gelezen en het lijkt me een erg interessant boekje. Ga ik de komende week toch maar is doornemen.


Vertel er maar een keertje over dan..

smoking-joe
sorry, but my english is not werry good !
i thaught that jp can translate my question...
so take it easy !
basd
quote:
Originally posted by MennoB
Vertel er maar een keertje over dan..

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=138719
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
Privacy Statement