return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 
DJ Talk (pg. 68)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by Siesta
Hij is binnen de DJM800!!! HOE VET!!

http://www.gerritkooystra.nl/IMG_0054.jpg
http://www.gerritkooystra.nl/IMG_0055.jpg
http://www.gerritkooystra.nl/IMG_0056.jpg
http://www.gerritkooystra.nl/IMG_0057.jpg

wat fotos

1e impressie is goed, faders ietsje stroever maar wel lekker vind ik.

Ik post vanavond ff wat sampletjes van de nieuwe effecten....


hoeveel kost dat nou?
Siesta
Bij ons kostie 1500 euriessssss
TranceFool
quote:
Originally posted by Siesta
Bij ons kostie 1500 euriessssss

Hoeveel kost bij jullie de Ecler Nuo5?
Siesta
quote:
Originally posted by TranceFool
Hoeveel kost bij jullie de Ecler Nuo5?


Geen idee, dat leveren wij niet volgens mij. Zal wel ff kijken voor je!
Creamfields23
Gerrit kun jij die link naar die site van je geven? Ben te lui op deze draad door te spitten.

{editje} Heb hem denk al ------>http://www.kooystrapro.nl/

Ik heb de spaarpot voor de cdj1000 bijna volzitten ben wat prijzen aan het vergelijken.

Best wel veel geld eigenlijk in dit potje hier ik durf het niet te tellen anders ga ik er iets anders van kopen denk, hehehe :toothless

Maar ik moet en zal een chill out room in me huis hebben, met een paar van die cdj's een veeeeeeeeelllll kussens. :crazy:
magrec
quote:
Originally posted by Siesta
Hij is binnen de DJM800!!! HOE VET!!

http://www.gerritkooystra.nl/IMG_0054.jpg
http://www.gerritkooystra.nl/IMG_0055.jpg
http://www.gerritkooystra.nl/IMG_0056.jpg
http://www.gerritkooystra.nl/IMG_0057.jpg

wat fotos

1e impressie is goed, faders ietsje stroever maar wel lekker vind ik.

Ik post vanavond ff wat sampletjes van de nieuwe effecten....


Ziet er idd goed uit maarre ik hoor en zie dat allen & heath meer en meer de standaard wordt in de clubs en op feesten ipv de pioneer. Als ik moet kiezen tussen deze djm800 of een xone 62 dan weet ik het wel. Ben wel benieuwd of de geluidskwaliteit van deze djm800 verbeterd is t.o.v. de 600 want wat een ellende (vervorming) komt er uit die 600 zeg.
Siesta
quote:
Originally posted by magrec
Ziet er idd goed uit maarre ik hoor en zie dat allen & heath meer en meer de standaard wordt in de clubs en op feesten ipv de pioneer. Als ik moet kiezen tussen deze djm800 of een xone 62 dan weet ik het wel. Ben wel benieuwd of de geluidskwaliteit van deze djm800 verbeterd is t.o.v. de 600 want wat een ellende (vervorming) komt er uit die 600 zeg.


DJM800 heeft dezelfde sound-processor als de DJM1000! heel erg goed dus :)

De DJM-600 gaat idd snel vervormen, dat was zn zwakke punt, maar wanneer je vaaak draait met djm600 leer je ermee werken. Ook is het handig om alles goed af te stellen (2e mengtafel is erg handig, versterkers etc).

In de club waar ik draai hebben ze nog een 8,3 er tussen, deze mixer zetten we dan harder als het geluid harder moet, zo hoeft de DJM600 nooit helemaal in het rode als je een beetje wilt knallen....

@ Creamfields23 succes met het kopen van je kindjes :)
magrec
Thnx ik hou het nu nog maar ff bij mijn goedkope mixertje. Wil later wel een beter mixer hebben (nieuwe dateq vibe, een A & H of misschien toch deze djm-800, kwa prijs is de A&H xone 62 nu het voordeligst)
TranceFool
Ik krijg zeer binnenkort deze thuisgestuurd, eindelijk :cool:

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13193

Djeebie
Die is geil :cool:

Zo'n mixer wil ik in de toekomst ook nog kopen, maar ik moet eerst nog een tweede cdj-800 bij mekaar sparen. Wil nog niet echt lukken :p

Ding Chavez
Ik heb inmiddels ook een nieuwe mixer en tja, dan heeft hard werken ook zo z'n voordelen ;)



Geïnteresseerden voor een Numark DM-3001X kunnen me PMen.
Chicane
Over mixers gesproken. Ik wil graag leren aanmodderen met diverse hardware controllers om software programma's aan te sturen. Zijn er mixers of consoles verkrijgbaar die met diverse soorten software tools (zoals Ableton, Mixmeister, Traktor, etc) compatible zijn.. dus niet gelimiteerd naar 1 soort software?

Lijkt me leuk om eens een laptop dj setup te proberen, op je laptopje je software runnen, een hardware console om live te mixen en klootviolen met vervormers, EQ en dat soort dingen.

Iemand ervaringen/tips?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 
Privacy Statement