|
DJ Talk (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Endless_Trance |
Siesta!!!
Kheb je nog ff een mail gestuurd met een vraag |
|
|
| DJ_Siesta |
tis en blijft reeloop, de een vindt het rotzooi de ander wel leuk.
ik zou gewoon doorsparen en een andere mixer kopen |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
tis en blijft reeloop, de een vindt het rotzooi de ander wel leuk.
ik zou gewoon doorsparen en een andere mixer kopen |
ik ook! er is zat leuker spul op de markt |
|
|
| Roger |
nog even wat leuke mixers voor beginnens op een rijtje:
Numark DXM-06
Behringer VMX-300
hmm ik was sneller uitgekakt als ik dacht..
ik heb zelf een stantom smx-401 en daar heb ik niet veel over te klagen:) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Endless_Trance
Siesta!!!
Kheb je nog ff een mail gestuurd met een vraag |
maak er ff een PM van, heb nog niks ontvangen namelijk :conf: |
|
|
| Endless_Trance |
Leuk filmpje
Die eerste gozer deed het wel leuk, die transition |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Endless_Trance
Ikea, Gamma of Formido al geprobeerd??? |
Thanks, zal daar eens gaan checken :) |
|
|
| TranceFool |
Die zijn te hoog vrees ik ;) |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Die zijn te hoog vrees ik ;) |
zou toch best kunne? die 3 cm maakt ook niks uit. vraag me alleen af of ie wel sterk genoeg zal zijn |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Roger
zou toch best kunne? die 3 cm maakt ook niks uit. vraag me alleen af of ie wel sterk genoeg zal zijn |
Dat is dus totaal niet handig om je platen eruit te pakken als er nog een rand van 3cm boven zit. |
|
|
|
|