return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
DJ Talk (pg. 18)
View this Thread in Original format
basvh
he mitch wat is de URL van die site van jouw nou ook al weer? :D :gsmile:
snitz
jongens tjek mijn site ook even www.snitziszogeilalsboter.nl :D :D :happy2:
basvh
en wat d8 je van de mijne:

www.ikwintochweldenltamixcompetitie...gersindeneus.tk :p :p
eieregooie
quote:
Originally posted by basvh
he mitch wat is de URL van die site van jouw nou ook al weer? :D :gsmile:

Inderdaad Tha Mitch, nu heb je wel weer genoeg gespammed... Back on topic please :)
Tha Mitch
quote:
Originally posted by eieregooie
Inderdaad Tha Mitch, nu heb je wel weer genoeg gespammed... Back on topic please :)

Jep nu heb ik idd genoeg gespammed, hoop gewoon wat van jullie te zien op m'n forum, that's all! hoe gezelliger het is :D

Maar even weer ontopic.
Ben benieuwd hoe jullie jongens inmixen.
Zelf hebk dan het Gemini PMX 500 mixertje, is eigenlijk maar een beginnersmengpaneeltje, maar valt aardig mee te werken.
Als ik inmix draai ik van de linker plaat de bass half dicht, en laat ik hem op gevoel overlopen op de rechter plaat. Dit gaat vaak goed, maar ook vaak gewoon fout. Het jammere is dat het mengpaneeltje niet zoveel kan. maar 3 mogelijkheden per kant.

- de HIGH
- de MID
- De BASS

wie kan mij vertellen hoe ik nog op wat andere manieren het over kan laten lopen?

Alvast bedankt.
snitz
quote:
Originally posted by Tha Mitch
Jep nu heb ik idd genoeg gespammed, hoop gewoon wat van jullie te zien op m'n forum, that's all! hoe gezelliger het is :D

Maar even weer ontopic.
Ben benieuwd hoe jullie jongens inmixen.
Zelf hebk dan het Gemini PMX 500 mixertje, is eigenlijk maar een beginnersmengpaneeltje, maar valt aardig mee te werken.
Als ik inmix draai ik van de linker plaat de bass half dicht, en laat ik hem op gevoel overlopen op de rechter plaat. Dit gaat vaak goed, maar ook vaak gewoon fout. Het jammere is dat het mengpaneeltje niet zoveel kan. maar 3 mogelijkheden per kant.

- de HIGH
- de MID
- De BASS

wie kan mij vertellen hoe ik nog op wat andere manieren het over kan laten lopen?

Alvast bedankt.

Er zijn natuurlijk wel een aantal technieken, maar je moet het gewoon proberen op je gevoel te doen. Dan krijg je aparte manieren en maken jou technieken tot iets unieks, tenminste da is mijn mening. En wat die 3 mogelijkheden per kant betreft, dat is bij ieder paneel hetzelfde. zelfs bij mijn djm600:D
Tha Mitch
quote:
Originally posted by snitz
Er zijn natuurlijk wel een aantal technieken, maar je moet het gewoon proberen op je gevoel te doen. Dan krijg je aparte manieren en maken jou technieken tot iets unieks, tenminste da is mijn mening. En wat die 3 mogelijkheden per kant betreft, dat is bij ieder paneel hetzelfde. zelfs bij mijn djm600:D

hmm mjah, daar heb je gelijk in. het wil ook goed lukken de laatste tijd maar was benieuwd naar wat andere technieken.
en jah, ik weet wel dat die op elk paneeltje zitten, die 3 mogelijkheden, maar jah elk paneel heeft weer wat meer of minder mogelijkheden he.
snitz
quote:
Originally posted by Tha Mitch
hmm mjah, daar heb je gelijk in. het wil ook goed lukken de laatste tijd maar was benieuwd naar wat andere technieken.
en jah, ik weet wel dat die op elk paneeltje zitten, die 3 mogelijkheden, maar jah elk paneel heeft weer wat meer of minder mogelijkheden he.

andere technieken is bijvoorbeeld mixuh met behulp van de crossfader.
bedoel je met die mogelijkheden de effecten/sampler en dergelijken of wat bedoel je precies?
basd
quote:
Originally posted by snitz

Effe over die DJM600:

Het schijnt dus dat die dingen na een tijdje zo heet worden dat je er een ei op kunt bakken.. Klopt dat of is het gewoon gezeur? Heb het geloof ik hier in het DJ Booth forum gelezen..
snitz
quote:
Originally posted by basd
Effe over die DJM600:

Het schijnt dus dat die dingen na een tijdje zo heet worden dat je er een ei op kunt bakken.. Klopt dat of is het gewoon gezeur? Heb het geloof ik hier in het DJ Booth forum gelezen..

Jah hij wordt idd wel warm met name aan de sampler kant. Maar echt super heet is een beetje overdreven. Het kan wel zijn dat hij niet goed geplaatst is, namelijk in een bak of iets dergelijks. Aan de kant van de sampler zit een ventilatieroostertje en als je die versperd dan zal het niet echt bevorderlijk zijn voor je mixer. Maar zoals ik al zei, bij mij wordt ie niet echt super heet.

basd
Zenk joe, was er wel effe benieuwd naar wat er nou van klopte..

En inderdaad, als ie zijn warmte niet kwijt kan wordt het stomen :)
blup
Op de DJM600/500 heb je een aparte Master SCHUIF (geen draaiknopje oid) die ik erg handig vind en vaak gebruik om na het overmixen 't geluid gelijk wat harder te zetten oid.
Goedekopere mixertjes hebben dat niet.. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
Privacy Statement