|
DJ Talk (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Misschien kun je je oude platen in een platen tas doen en deze afsluiten, teminste dat heb ik. Hoef je daar minder aandacht aan te besteden met het schoonmaken...
Verder, als je veel draait, zorgt de naald er wel voor dat het stof eruit gaat :D |
|
|
| sndh |
| das idd een goed punt, de naald haalt het er wel uit idd :) bij de platen die ik vaak draai is het niet zo het probleem. Ik sta op het punt een koffer te kopen, kan ik ze daar mooi indoen. |
|
|
| visje |
| ik gebruik een platen borstel. Volgens mij helpt het wel omdat er altijd gigantisch veel stof op die borsteltjes zitten :) |
|
|
| DJ Gerrit |
ik heb altijd mooi poetsdoekje mee voor me cdtjes:)
kan em bijna wel aan me shirts vastnaaie zovaak ik dat ding gebruik |
|
|
| djskylz |
stofdoekje??
Gewoon voldoende naalddruk en af en toe een pluk stof van die naald afhalen :crazy: |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by djskylz
stofdoekje??
Gewoon voldoende naalddruk en af en toe een pluk stof van die naald afhalen :crazy: |
ikhad het over cds ha ha |
|
|
| Donna |
whahah ja klinkt als een chick met smetvrees dude!:P
Stofmeuk komt overin all,nergens isset stofvrij,ook niet als je 36.000 binnenhoezen alle kanten op om je plaat hebt gewikkeld.
Dan zijn je plaatjes ook nog s very statisch en daarom "stofmagneten".
Vuil wat erop zit wat een beetje sticky zit enzo,doe je gewoon met een schilderspenseel met een beetje dreft onder de kraan (dreft ontvet en bevat verder niks agressiefs) dus je vieze vette vingertjes worden eraf gekeilt enzo door de dreftridders in t ruime sop!
Zo hebben we ook such is life nog enigszins knap kunnen releasen ooit s,in een aardig ver verleden:P
Die plaat was belachelijk statisch en met stof beladen,statische knettertjes hoorde je vet erg.
Magoed,stof hoort erop als een strontvlieg op poep,en anders,soppen meid! ;) |
|
|
| New Wave |
Stof op platen is geil! :)
Dat knetteren vind ik echt super :) |
|
|
| DJ D-Man |
Oke, even proberen deze thread weer nieuw leven in te blazen:
Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe draaitafels (en aan het sparen :)). De Numarks waar ik nu mee draai zijn dringend aan vervanging toe.
Ik ben op verschillende sites op zoek geweest naar kwalitatief goede draaitafels, maar eigenlijk kom ik overal steeds bij de bekende Technics SL-1200 MKII uit.
Nou heb ik een paar vragen:
# Zijn er draaitafels in de zelfde prijsklasse die kwalitatief gelijkwaardig zijn aan deze Technics? Zo ja, wat zijn de plus- en minpunten t.o.v. de Technics?
# Wat heeft jullie voorkeur: bestellen op internet bij www.new-line.nl (goedkoper), of in een gewone winkel (duurder, maar makkelijker voor eventuele service)?
# Heeft er iemand ervaring met bestellingen bij New-Line? Positief?
Alvast bedankt voor de hulp! |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
# Heeft er iemand ervaring met bestellingen bij New-Line? Positief?
Alvast bedankt voor de hulp! |
Ik heb een jaartje of 1,5 geleden mijn tt's daar besteld(wel 2 cheap ass maar je moet ergens op beginnen:p ), alles perfect geregeld! de ene dag besteld de volgende in huis! echt perfect! |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Oke, even proberen deze thread weer nieuw leven in te blazen:
Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe draaitafels (en aan het sparen :)). De Numarks waar ik nu mee draai zijn dringend aan vervanging toe.
Ik ben op verschillende sites op zoek geweest naar kwalitatief goede draaitafels, maar eigenlijk kom ik overal steeds bij de bekende Technics SL-1200 MKII uit.
Nou heb ik een paar vragen:
# Zijn er draaitafels in de zelfde prijsklasse die kwalitatief gelijkwaardig zijn aan deze Technics? Zo ja, wat zijn de plus- en minpunten t.o.v. de Technics?
# Wat heeft jullie voorkeur: bestellen op internet bij www.new-line.nl (goedkoper), of in een gewone winkel (duurder, maar makkelijker voor eventuele service)?
# Heeft er iemand ervaring met bestellingen bij New-Line? Positief?
Alvast bedankt voor de hulp! |
check deze link maar even.. is inclusief een uitgebreide recensie. alle voordelen (en de uiterst weinige nadelen) worden er uitgebreid in besproken. ik persoonlijk vind ze minstens net zo lekker draaien als technics. de pitch is alleen iets gevoeliger (+10/-10), maar dat is slechts een kwestie van wennen. corrigeren gaat echter weer veel nauwkeuriger. bovendien hebben ze veel meer mogelijkheden dan technics. pitch is bv instelbaar op +10/-10, +20/-20 en +50/-50.
ze zijn in nederland al te vinden voor 375 inc. element. (behalve dan de stanton-uitvoering, die is een heel stuk duurder). in duitsland zullen ze waarschijnlijk nog een stuk goedkoper zijn. |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
# Heeft er iemand ervaring met bestellingen bij New-Line? Positief?
Alvast bedankt voor de hulp! |
Heb zelf net als Asperge ook bij New-Line besteld en ook de volgende dag in huis, geen problemen verder!! Andere reacties die ik op verschillende fora lees zijn ook zo goed als altijd positief! |
|
|
|
|