|
DJ Talk (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Denon DNX300 is besteld. :) Eindelijk een nieuwe mixer. :p
|
oops
geil dingetje! koop er ook ff 1 voor mij :toothless |
|
|
| magrec |
Ik heb ook sinds kort 2 draaitafels en een mixer (alles van reloop :p )



je kunt er prima mee mixen alleen je moet er wat voorzichtiger mee te werk gaan dan met technics. |
|
|
| New Wave |
Mijn mixer is inmiddels weer terug naar New-Line.nl
Kill switch was gaar. |
|
|
| New Wave |
| NAAJAAAAAAAAAAAA wat vaaaaaaaaaag. alle sdoet het weer..wat stom! En ik weet zeker dat ik het niet heb lopen dromen! |
|
|
| TranceFool |
| Volgens mij weet je gewoon nog niet hoe het allemaal werkt :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Is dat Dura op de rechts draaitafel Magrec? :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is dat Dura op de rechts draaitafel Magrec? :) |
Yah steve porter remix |
|
|
| Endless_Trance |
Weet iemand of de Pioneer cd-j 100 overweg kan met CD-rw?????????
Dat is meestal nogal moeilijk te lezen voor sommige cd-spelers |
|
|
| raoel |
MennoB en ik hebben de komende maanden een vaste gig op elke 1e vrijdag van de maand.
Het "feest" gaat transmission of trancemission heten. (wat vinden jullie de beste naam?)
Het vindt telkens plaats in het Kasteel van Oranje in Bergeijk.
De stijl, tja alles wat we draaien onder de noemers: trance, prog en tech.
We openen nog wel een topic als de poster en flyer klaar is. Dan gaan we ff flink lopen spammen :).
Bij ons in de buurt worden nauwelijks "trance" feesten gegeven. Op de vraag of er voldoende animo voor is valt dus nog geen antwoord te geven en daarom zijn we nogal onzeker over de vraag of het wel een succes wordt. Wel krijgen we beide vaak de vraag of we ergens gaan draaien als mensen een CD-tje van ons hebben gehoord en daarom hopen we dat het met wat promotie en mond op mond reclame gaat lopen.
Het is sowieso een mooie gelegenheid om ervaring op te doen en wat naam te maken hier in de buurt. We gaan het de komende ± 6 maanden proberen. De 1e editie vindt plaats op vrijdag 1 juli.
Helaas wonen er nauwelijks TA's in de buurt van Eindhoven en zeker niet in de buurt van Bergeijk. Hier zullen we daarom geen extra bezoekers van kunnen trekken, maar misschien hebben jullie nog tips etc. m.b.t. promtie, spam (;)), invulling van dergelijke avonden.
en wat denken jullie dat de beste naamvoering is?
Alles is welkom! |
|
|
| New Wave |
Veel op feesten in de buurt flyeren.
In eindhoven in elke winkel wat flyers neerleggen. (kleding, kappers cd winkels, platenzaken) Ook in elk dorp bij je in de buurt flyers neerleggen. Als het goed is heb je minimaal 5000 flyers en heb je ruim voldoende. Wij hebben ook nog zakken vol van addiction :p. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Endless_Trance
Weet iemand of de Pioneer cd-j 100 overweg kan met CD-rw?????????
Dat is meestal nogal moeilijk te lezen voor sommige cd-spelers |
google is je grootste vriend ;)
http://www.pioneer.co.uk/uk/product...onomy_id=44-106
Disc Format CD, CD-R
niet dus... |
|
|
| raoel |
Eindhoven is dus al zo'n 25km van Bergeijk vandaan. Of het volk daar vandaan moet komen is maar de vraag. Maar flyers neerleggen in winkels in Bergeijk en omstreken is misschien wle een goed idee.
De eigenaar zal daar zelf ook wel een aanpak voor hebben...
Er liggen er altijd een hoop in zijn 2 zaken in bergeijk zelf.
Hij laat geloof ik 5000 flyers en 500 posters maken.
Ik wil ze ook in enkele kroegen neerleggen, maar die zullen daar weer niet blij mee zijn denk ik. Die zullen de mensen liever in de eigen tent houden lijkt me... |
|
|
|
|