|
DJ Talk (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Komopzeg! Laat staan en ga draaien jij! Dat is toch zonde, je bent net begonnen! |
ZEKER! dit snap ik niet! Verkoop je kamergenoot, huisdier, kast, bed, oid, maar hou die mixer! Echt, hier ga je enorm veel spijt van krijgen, want als je straks weer geld hebt en weer wil draaien heb je niet veel knopjes meer om aan te draaien...
Trouwens, waarom alleen die mixer? Wat blijft er staan... |
|
|
| basvh |
Ik ben op zoek naar een nieuwe dj koptelefoon
Beetje naar reviews gezocht maar elk type word wel afgezeken. Dus dat maakt het niet makkelijker.
Wat vinden jullie goede cans? |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb nou 3 jaar een Sony MDR-V600 en daar ben ik echt zeer tevreden over. Kan hard genoeg voor mij en is erg zuiver. Nog nooit problemen mee gehad en niks kapot gegaan. Ik moet zeggen dat ik verder niet echt veel vergelijkingsmateriaal heb, maar ik ben er zeer tevreden over. Redelijke prijs ook :) |
|
|
| Esrem |
| He gastjes, ik ga helemaal niet kappen, wil m alleen inwisselen voor een goedkopere mixer :) |
|
|
| nwopper |
| Als ik geld had, had ik m zeker van je gekocht....:( |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik heb nou 3 jaar een Sony MDR-V600 en daar ben ik echt zeer tevreden over. Kan hard genoeg voor mij en is erg zuiver. Nog nooit problemen mee gehad en niks kapot gegaan. Ik moet zeggen dat ik verder niet echt veel vergelijkingsmateriaal heb, maar ik ben er zeer tevreden over. Redelijke prijs ook :) |
mmm ik weet niet.
ik vind die stantons wel interesant, maar sommige djs hebben last van een soort vertraging. dat risico wil ik niet lopen.
| quote: | | wil m alleen inwisselen voor een goedkopere mixer |
goedkoper is meestal ook mindere kwaliteit. dus lekker houden die mixer en maar wat extra stufi aanvragen. |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
mmm ik weet niet.
ik vind die stantons wel interesant, maar sommige djs hebben last van een soort vertraging. dat risico wil ik niet lopen.
goedkoper is meestal ook mindere kwaliteit. dus lekker houden die mixer en maar wat extra stufi aanvragen. |
V600 is dan beter dan de MDR-V700 die ik heb, de ophanging van de oorcups zijn naadje zoals je al gezien hebt he bas.... |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by basvh
Ik ben op zoek naar een nieuwe dj koptelefoon
Beetje naar reviews gezocht maar elk type word wel afgezeken. Dus dat maakt het niet makkelijker.
Wat vinden jullie goede cans? |
Sennheiser HD 25
Niet goedkoop, wel goed. |
|
|
| Roger |
ik zit te twijfelen tussen MDR-V900 en RP-DH1200...
iemand advies? |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by Roger
ik zit te twijfelen tussen MDR-V900 en RP-DH1200...
iemand advies? |
As you know ben ik zeer tevreden met de technics, maar zou de Sony wel 's willen proberen!
Heb je beiden al flink getest? Enige manier om achter je voorkeur te komen! |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Tomaz
As you know ben ik zeer tevreden met de technics, maar zou de Sony wel 's willen proberen!
Heb je beiden al flink getest? Enige manier om achter je voorkeur te komen! |
nee ik moet nog gaan testen, maar ik heb dus nog nooit veel met koptelefoons gewerkt dus ik weet ook niet echt waar ik op moet letten enzo..
mijn vraag is ook, is die sony echt dat meergeld waard? |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by Roger
nee ik moet nog gaan testen, maar ik heb dus nog nooit veel met koptelefoons gewerkt dus ik weet ook niet echt waar ik op moet letten enzo..
mijn vraag is ook, is die sony echt dat meergeld waard? |
Dat, mijn jong, is een uitstekende vraag! |
|
|
|
|