|
DJ Talk (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Aan de rand van Diemen, in Velserpolder (nog net Amsterdam Zuid-Oost ;)) |
Is het wel een beetje wonen daar? Heb er niet zulke beste dingen over gehoord... Ik zou er zelf ook niet willen wonen denk ik. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by sndh
bij deep'n dance heb ik nog nooit wat gevonden. Erg aardige gozer die me hielp, toen ik vroeg om progressive kreeg ik alleen minimal/tech van hem. was wel wat jammer, zag zelf gelukkig nog een Baroque plaat, anders was ik er met lege handen vandaan gegaan.m
Ik ga ook wel eens kijken bij Grooveconnection, daar hebben ze ook vaak wel wat toffe platen. |
ja dat klopt wel, je moet wel goed zoeken maar ik heb er laatst toch nog zeker een paar leuke platen gevonden. |
|
|
| New Wave |
| Goeie zaak is het inderdaad. Ze hebben inderdaad zeer veel techno. ook veel spul wat bij andere dan al weg is. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Is het wel een beetje wonen daar? Heb er niet zulke beste dingen over gehoord... Ik zou er zelf ook niet willen wonen denk ik. |
Er is goed te wonen hoor, zit in een rustige buurt. Kan m'n auto ook rustig voor de deur laten staan. Maar er zijn idd wat wijken in de buurt waar je beter niet kan komen 's avonds. Denk ook niet dat ik hier jaren zal wonen, moest snel een plek vinden voor m'n werk en nu vanaf hier weer verder kijken.
Bedankt voor de tips, zal eens gaan rondkijken vandeweek :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Er is goed te wonen hoor, zit in een rustige buurt. Kan m'n auto ook rustig voor de deur laten staan. Maar er zijn idd wat wijken in de buurt waar je beter niet kan komen 's avonds. Denk ook niet dat ik hier jaren zal wonen, moest snel een plek vinden voor m'n werk en nu vanaf hier weer verder kijken.
Bedankt voor de tips, zal eens gaan rondkijken vandeweek :) |
Zeg het effe wanneer je er uit gaat, ik zoek nog wat in de buurt van Amsterdam .:) |
|
|
| Endless_Trance |
Nu we toch bezig zijn met woningaanbod.
Ik weet nog wel een leuke wonning te koop. In uithoorn vlak bij Amsterdam. Is zeer goed te woning al zeg ik et zelf.
zie voor meer info op
Uithoorn - Melde 46 |
|
|
| New Wave |
Zo hoog rijkt mijn hypotheek niet. :) Ziet er wel keurig uit. Het liefst woon ik in Uithoorn, ligt precies tussen Amsterdam en Hilversum. Ideale plek voor mij maar moeilijk om tussen te komen.
Maatje van mij heeft net een appartementje inb uithoorn langs de N201. Hij heeft er 4 jaar op moeten wachten....brrr |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Endless_Trance
Nu we toch bezig zijn met woningaanbod.
Ik weet nog wel een leuke wonning te koop. In uithoorn vlak bij Amsterdam. Is zeer goed te woning al zeg ik et zelf.
zie voor meer info op
Uithoorn - Melde 46 |
Prima huisje, er wonen veel allochtonen in die wijk, maar tis een leuke buurt ;) Uithoorn is een leuk dorp, kom maar is langs in de 1!
Oja, dj talk, ik kan het niet laten even te zeggen dat ik gisteren na een flutoptreden van Spacekees draaide en de tent weer op zn kop zette, genieten! |
|
|
| MennoB |
Ik heb het probleempje al een tijdje, maar begin me er nu toch echt aan te ergeren!!:whip:
Als ik op mijn mengpaneel de 'low' helemaal dichtdraai dan hoor je nog steeds de bas. Hij doet dit overiggens alleen aan de linker kant, want als ik dan naar de ledjes kijk, zie ik dat hij rechts wel de bas eruit haalt, maar aan de linkerkant niet. Als ik de draaiknop vastpak, dan haalt hij de bas wel uit de linkerkant. En dat is lastig mixen als je steeds die knop vast moet houden tijdens het mixen!!
Weet iemand of ik dit probleem kan oplossen d.m.v. een grote schoonmaak van mijn mengpaneel, of is hij toch echt stuk? Het gaat hier om een Gemini PS-626i en is al ruim 3 jaar oud. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ik heb het probleempje al een tijdje, maar begin me er nu toch echt aan te ergeren!!:whip:
Als ik op mijn mengpaneel de 'low' helemaal dichtdraai dan hoor je nog steeds de bas. Hij doet dit overiggens alleen aan de linker kant, want als ik dan naar de ledjes kijk, zie ik dat hij rechts wel de bas eruit haalt, maar aan de linkerkant niet. Als ik de draaiknop vastpak, dan haalt hij de bas wel uit de linkerkant. En dat is lastig mixen als je steeds die knop vast moet houden tijdens het mixen!!
Weet iemand of ik dit probleem kan oplossen d.m.v. een grote schoonmaak van mijn mengpaneel, of is hij toch echt stuk? Het gaat hier om een Gemini PS-626i en is al ruim 3 jaar oud. |
ik ben geen electronicaspecialist, maar dit klinkt als een slecht contakt. openhalen, schoonblazen en smeren (ketakspree in dit geval), die handel. relatief weinig werk, en kan überhaupt geen kwaad...
merk en type? wellicht hebben anderen dit probleem ook.
good luck! |
|
|
| MennoB |
| Okee bedankt.. Ja een keer openmaken en schoonblazen kan geen kwaad. Zal eens kijken of dat werkt :) |
|
|
| eieregooie |
| idd contactjes... Gemini's staan erom bekend dat ze snel dit soort kuren gaan vertonen... Of t makkelijk te verhelpen is weet ik niet... |
|
|
|
|