|
DJ Talk (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by DjRV
Het goede gevoel is erg belangrijk voor je zelf vertrouwen en motivatie. Hieruit kan je verder bouwen. Je zult ALTIJD te maken krijgen met eigenaren cq organisatoren die het niet eens zijn met jou muziek keuze. Dit vooral omdat zij de macht hebben om dit te zeggen. Als zo'n persoon een gevestigde naam boekt zal die never nooit zo'n opmerking doen, ook al draait ie precies de zelfde platen. Moet je dus maar voor lief nemen. Reacties van de mensen op de dansvloer zijn het belangrijkst want daar doe je het voor (naast voor jezelf) |
moah, tis natuurlijk wel zo dat die eigenaar JOU betaald. Maar bij jullie house djs is dat weer wat anders, jullie willen toch een beetje je eigen ding doen.
Bij mij is het heel anders. Tuurlijk let ik op de mensen wat ze doen, maar als de eigen bij wezen van spreken zegt, draai de hle avond jantje . tja! hijis toch de werkgever. (alhoewel ik niet voor zulke werkgevers wil draaien) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
moah, tis natuurlijk wel zo dat die eigenaar JOU betaald. Maar bij jullie house djs is dat weer wat anders, jullie willen toch een beetje je eigen ding doen.
Bij mij is het heel anders. Tuurlijk let ik op de mensen wat ze doen, maar als de eigen bij wezen van spreken zegt, draai de hle avond jantje . tja! hijis toch de werkgever. (alhoewel ik niet voor zulke werkgevers wil draaien) |
bij skihut is het het belangrijkst dat de mensen uit hun dak gaan,ongeacht welke muziek soort je draait. bij house ben je bezig met een reputatie op te bouwen en als je dan een verkeerde afslag neemt sta je dat de komende 20 jaar nog te doen,niet erg handig. |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by DjRV
bij skihut is het het belangrijkst dat de mensen uit hun dak gaan,ongeacht welke muziek soort je draait. bij house ben je bezig met een reputatie op te bouwen en als je dan een verkeerde afslag neemt sta je dat de komende 20 jaar nog te doen,niet erg handig. |
ik draai geen skihut :mad:, ik noem het gewoon allround. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
ik draai geen skihut :mad:, ik noem het gewoon allround. |
lol ok,excuses :toothless |
|
|
| EDDiEvs |
| Ik heb er zin in mensen :) |
|
|
|
|