|
DJ Talk (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
| Nou het gaat wel de okeje kan op, hij is echt vet aardig wel en begrijp ook niet zo goed waarom ie me dat toen heeft gezegd. Zo ff terug bellen. |
|
|
| Esrem |
| Jeh het is geregeld. Ik krijg nu een stanton 401, daar ben ik wel blij mee, die werkt tenminste beter dan die 175 en ook nog wel handiger dan de 275 vink eigenlijk, ookal is de 275 mss beter... |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Esrem
Jeh het is geregeld. Ik krijg nu een stanton 401, daar ben ik wel blij mee, die werkt tenminste beter dan die 175 en ook nog wel handiger dan de 275 vink eigenlijk, ookal is de 275 mss beter... |
dat is fijn om te horen, weer een zorgen minder! maar moet ik de mijne morgen nog wel mee nemen? als voorproefje?:p |
|
|
| magrec |
| In april heb ik ook eindelijk mijn draaitafels :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
In april heb ik ook eindelijk mijn draaitafels :D |
Wat voor? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basd
Wat voor? |
goedkope bende :p
reloops 4000m3d ;) eerst ff oefenen thuis en ik kan bij een kameraad op technics oefenen..en over een jaartje ofzo zelf technics kopen. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
goedkope bende :p
reloops 4000m3d ;) eerst ff oefenen thuis en ik kan bij een kameraad op technics oefenen..en over een jaartje ofzo zelf technics kopen. |
Mwah, vanaf 4000 zijn die Reloops geloof ik best goed te doen voor een beginner hoor.. Er zijn een stuk slechtere tafels op de markt. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basd
Mwah, vanaf 4000 zijn die Reloops geloof ik best goed te doen voor een beginner hoor.. Er zijn een stuk slechtere tafels op de markt. |
dat weet daarom koop ik ook deze ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
| de CDJ200 is echt relaxt apparaat, we hebben ze eindelijk binnen, bij ons gaan ze als warme broodjes over de toonbank, wij verkopen ze voor 575 in btw |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
de CDJ200 is echt relaxt apparaat, we hebben ze eindelijk binnen, bij ons gaan ze als warme broodjes over de toonbank, wij verkopen ze voor 575 in btw |
sponser mij der is 1tje, geile slet van me |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by DjRV
sponser mij der is 1tje, geile slet van me |
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
sponser mij der is 1tje, geile slet van me |
:p :p

wel lekker setje dacht ik zo |
|
|
|
|