|
DJ Talk (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
heeft iemnd al met die nieuwe stnton mixers gewerkt? (M303/304)
Zitten trechtervormige knoppen op. Best handig......
Mara ik ga binnekort toch de Denon DX-300 kopen. Voor het aantal uren draaien wat ik nu doe vind ik de DX-1500 een beetje te prijzig. |
|
|
| New Wave |
heeft iemnd al met die nieuwe stnton mixers gewerkt? (M303/304)
Zitten trechtervormige knoppen op. Best handig......
Mara ik ga binnekort toch de Denon DX-300 kopen. Voor het aantal uren draaien wat ik nu doe vind ik de DX-1500 een beetje te prijzig. |
|
|
| subtrance |
| autobeatmatch met ableton heb ik inmiddels geleerd maar zitten er nou ook effecten in of kun je alleen maar loopen? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by subtrance
autobeatmatch met ableton heb ik inmiddels geleerd maar zitten er nou ook effecten in of kun je alleen maar loopen? |
Heb je de ingebouwde tutorial van de demo al eens doorlopen? Ik *dacht* dat daar ook wel iets over effecten werd gezegd (heb em zelf nog niet helemaal doorlopen overigens). |
|
|
| New Wave |
Denon DNX300 is besteld. :) Eindelijk een nieuwe mixer. :p
 |
|
|
| subtrance |
| lekker mixertje hoor...een vriend van me heeft hem en hij voelt echt super aan maar dat zul je zelf ook vast wel weten :tongue2 |
|
|
| raoel |
Vette mixer tim!
En voor een "prikkie" gekocht.
Nu nog af en toe platen kopen :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
Nu nog af en toe platen kopen :p |
Neu, geen tijd voor. :p Heb er voorlopig effe genoeg.
Gister kwam ik tijdens het draaien platen tegen die ik vergeten was.
Heel stom.:p Ze liggen al een jaar in je bakken en dan kom je ze tegen: 'hey verrek, die had ik inderdaad ook nog, laten wie die eens opzetten' :p
Ik was eergister weer effe aan het draaien en toen kwam ik platen tegen die ik vergeten was dat ik ze had. :p |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by New Wave
Neu, geen tijd voor. :p Heb er voorlopig effe genoeg.
Gister kwam ik tijdens het draaien platen tegen die ik vergeten was.
Heel stom.:p Ze liggen al een jaar in je bakken en dan kom je ze tegen: 'hey verrek, die had ik inderdaad ook nog, laten wie die eens opzetten' :p
Ik was eergister weer effe aan het draaien en toen kwam ik platen tegen die ik vergeten was dat ik ze had. :p |
Dat zal je steeds meer gebeuren naarmate je collectie groter wordt :) Maar dan is het ook des te leuker om die achterste bak weer eens door te kijken, kom je weer veel leuks tegen.
Gisteren heeft een vriend van me z'n oude Denon cd spelertje even geleend, toch leuk om daarmee te spelen. Het jogwheel op dat ding reageert trouwens wel behoorlijk traag, geen aanrader dus als je er een wil gaan aanschaffen. |
|
|
| New Wave |
lekkerdan. :p na 4 jaar dan eindelijk een nieuwe mixer, hij is binnen. :D
Wat een geil mixertje is het. :p Lekker soeple faders, zeer lekkere EQ. ben er wel achter gekomen dat ik een nieuwe versterker moet kopen. Hij trekt het echt niet meer. :p |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by New Wave
lekkerdan. :p na 4 jaar dan eindelijk een nieuwe mixer, hij is binnen. :D
Wat een geil mixertje is het. :p Lekker soeple faders, zeer lekkere EQ. ben er wel achter gekomen dat ik een nieuwe versterker moet kopen. Hij trekt het echt niet meer. :p |
pics or stfu :p
of op zn minst ff het type posten nerd :D |
|
|
|
|