|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Ben 2 jaar niet naar ID&T feesten geweest omdat ik ze ruk vond |
Ha, dat streven heb ik ook :)
Behalve voor mijn werk en gratis kaarten ben ik er zo'n 3 jaar minstens nie meer geweest :) |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Volgens mij toen op zo'n Invited van Tiesto in Rotterdam... |
Invited 5 (25-9-03) @ CTR |
|
|
| New Wave |
| Ik zit nu effe cd van tiesto (live @ innercity)....toen wa shij nog goed.........waarom is het verleden op sommige fronten toch altijd waar je naar terug verlangt...gewoon Push -The Anthem live door die zaal.........zucht.....Krijg nog steed skippevel als ik die plaat hoor........wat een gevoel.... |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik zit nu effe cd van tiesto (live @ innercity)....toen wa shij nog goed.........waarom is het verleden op sommige fronten toch altijd waar je naar terug verlangt...gewoon Push -The Anthem live door die zaal.........zucht.....Krijg nog steed skippevel als ik die plaat hoor........wat een gevoel.... |
Had je naar Tiesto in concert moeten gaan dit weekend draaide die m als toegift:D
En ik werd gekkkkkkkk:crazy: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Asperge
Had je naar Tiesto in concert moeten gaan dit weekend draaide die m als toegift:D
En ik werd gekkkkkkkk:crazy: |
En je hebt hem nieteens effe voor mij van die decks gegapt, lekker ben jij :D |
|
|
| Dj Lex |
| Kaartje in de pocket! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik zit nu effe cd van tiesto (live @ innercity)....toen wa shij nog goed.........waarom is het verleden op sommige fronten toch altijd waar je naar terug verlangt...gewoon Push -The Anthem live door die zaal.........zucht.....Krijg nog steed skippevel als ik die plaat hoor........wat een gevoel.... |
Had je 4,5 jaar geleden naar Massive in de Jaarbeurs moeten gaan (26-02-2000, vergeet ik niet meer).. Push live-act, met oerend hard Universal Nation en voor de allereerste keer live Till We Meet Again, zaal bom- en bomvol met lasers.. Teeeering.
Plus een ontzettend goeie set van een mij tot dan toe vrijwel onbekende DJ die ze Jonh Digweed noemden. Zweeft ook nog wel ergens op Internet. Diegene die mij die liveset van Push kan bezorgen is ook een held :) |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by emre
Invited 5 (25-9-03) @ CTR |
Ze waren ook op impulz in den bosch. Stonden toen geprogrammeerd in de kremlin tent met oa. sister bliss en james holden...... |
|
|
| Optimus |
| kaartjes zijn binnen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
kaartjes zijn binnen |
Met wie ga je, Yannie of met Bastiaan?
Ik wil graties kaarten;)
Maybe maar eens wat regelen via Partyscene, die 'owen' mij nog wel wat. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Phedge
Ik vind het echt onwijs vet dat Gabriel & Dresden in de line-up staan! Zijn hun al eerder op feesten geweest in Nederland? Ik heb ze eigenlijk nog nergens eerder gezien, ...
Ik ga er iig zeker naartoe... :D |
Vorig jaar met Impulz waren ze er ook! Vette set was het toen! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Had je 4,5 jaar geleden naar Massive in de Jaarbeurs moeten gaan (26-02-2000, vergeet ik niet meer).. Push live-act, met oerend hard Universal Nation en voor de allereerste keer live Till We Meet Again, zaal bom- en bomvol met lasers.. Teeeering.
Plus een ontzettend goeie set van een mij tot dan toe vrijwel onbekende DJ die ze Jonh Digweed noemden. Zweeft ook nog wel ergens op Internet. Diegene die mij die liveset van Push kan bezorgen is ook een held :) |
Hoezo? :) gaat maar om die ene plaat, daar voor gaat ik niet naar een trance feest :p Dat gevoel wat ik had toen ik hem op Innercity hoorde zal toch niet meer komen :p |
|
|
|
|