return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 10)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Ben 2 jaar niet naar ID&T feesten geweest omdat ik ze ruk vond

Ha, dat streven heb ik ook :)
Behalve voor mijn werk en gratis kaarten ben ik er zo'n 3 jaar minstens nie meer geweest :)
emre
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Volgens mij toen op zo'n Invited van Tiesto in Rotterdam...

Invited 5 (25-9-03) @ CTR
New Wave
Ik zit nu effe cd van tiesto (live @ innercity)....toen wa shij nog goed.........waarom is het verleden op sommige fronten toch altijd waar je naar terug verlangt...gewoon Push -The Anthem live door die zaal.........zucht.....Krijg nog steed skippevel als ik die plaat hoor........wat een gevoel....
Asperge
quote:
Originally posted by New Wave
Ik zit nu effe cd van tiesto (live @ innercity)....toen wa shij nog goed.........waarom is het verleden op sommige fronten toch altijd waar je naar terug verlangt...gewoon Push -The Anthem live door die zaal.........zucht.....Krijg nog steed skippevel als ik die plaat hoor........wat een gevoel....

Had je naar Tiesto in concert moeten gaan dit weekend draaide die m als toegift:D

En ik werd gekkkkkkkk:crazy:
New Wave
quote:
Originally posted by Asperge
Had je naar Tiesto in concert moeten gaan dit weekend draaide die m als toegift:D

En ik werd gekkkkkkkk:crazy:

En je hebt hem nieteens effe voor mij van die decks gegapt, lekker ben jij :D
Dj Lex
Kaartje in de pocket!
basd
quote:
Originally posted by New Wave

Had je 4,5 jaar geleden naar Massive in de Jaarbeurs moeten gaan (26-02-2000, vergeet ik niet meer).. Push live-act, met oerend hard Universal Nation en voor de allereerste keer live Till We Meet Again, zaal bom- en bomvol met lasers.. Teeeering.

Plus een ontzettend goeie set van een mij tot dan toe vrijwel onbekende DJ die ze Jonh Digweed noemden. Zweeft ook nog wel ergens op Internet. Diegene die mij die liveset van Push kan bezorgen is ook een held :)
tango
quote:
Originally posted by emre
Invited 5 (25-9-03) @ CTR

Ze waren ook op impulz in den bosch. Stonden toen geprogrammeerd in de kremlin tent met oa. sister bliss en james holden......
Optimus
kaartjes zijn binnen
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
kaartjes zijn binnen

Met wie ga je, Yannie of met Bastiaan?

Ik wil graties kaarten;)
Maybe maar eens wat regelen via Partyscene, die 'owen' mij nog wel wat.

basvh
quote:
Originally posted by Phedge
Ik vind het echt onwijs vet dat Gabriel & Dresden in de line-up staan! Zijn hun al eerder op feesten geweest in Nederland? Ik heb ze eigenlijk nog nergens eerder gezien, ...

Ik ga er iig zeker naartoe... :D

Vorig jaar met Impulz waren ze er ook! Vette set was het toen!
New Wave
quote:
Originally posted by basd
Had je 4,5 jaar geleden naar Massive in de Jaarbeurs moeten gaan (26-02-2000, vergeet ik niet meer).. Push live-act, met oerend hard Universal Nation en voor de allereerste keer live Till We Meet Again, zaal bom- en bomvol met lasers.. Teeeering.

Plus een ontzettend goeie set van een mij tot dan toe vrijwel onbekende DJ die ze Jonh Digweed noemden. Zweeft ook nog wel ergens op Internet. Diegene die mij die liveset van Push kan bezorgen is ook een held :)

Hoezo? :) gaat maar om die ene plaat, daar voor gaat ik niet naar een trance feest :p Dat gevoel wat ik had toen ik hem op Innercity hoorde zal toch niet meer komen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
Privacy Statement