|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Technofeestjes zat Snug :p Ga jij nou maar weg en duiken :p |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hij is genationaliseerd tot Duitser ;) |
maybe ooit wel ja. Het heeft allebei zn voor en nadelen :haha: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HBtje
tja ach in nederland hangt er, vind ik, minder sfeer, de kleine discotheken zijn, meestal, vrij leeg en massale grote feesten heb ik na Innercity vorig jaar gemeden. Mayday is iets anders, ja tuurlijk is t in de danszaal zelf kei vol, maar in de grote ring er om heen kun je heerlijk chillen en dansen heb ik wel gemerkt :D
|
In NL de discotheken leeg? Wat voor een feesten heb je dan in NL bezocht???? De discotheken/clubs zijn zo vol als wat en op veel feesten hangt een perfecte sfeer.
Ik heb jou nooit naar feesten zien/horen gaan voordat je het ineens op je heupen kreeg en in Duitsland ging feesten. Wel de grote feesten ja, true. Maar dat trekt me ook totala niet meer.
Tim: nou, wanneer gaan we weer een keer dan? :) Schoppen we die Sjinees ook even! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
In NL de discotheken leeg? Wat voor een feesten heb je dan in NL bezocht???? De discotheken/clubs zijn zo vol als wat en op veel feesten hangt een perfecte sfeer.
Ik heb jou nooit naar feesten zien/horen gaan voordat je het ineens op je heupen kreeg en in Duitsland ging feesten. Wel de grote feesten ja, true. Maar dat trekt me ook totala niet meer.
|
Het is gewoon een Duitser. Punt :p |
|
|
| jp |
| Het is juist in Nederland beter geworden terwijl de kwaliteit in Duitsland achteruit gaat. Beste voorbeeld: Mayday |
|
|
| stamper |
| See all you guys there! I'm travelling from the other side of the world for this one. :) |
|
|
| @win |
Na Erick Morillo is nu de tweede naam bevestigd, DJ Ghost. bron: www.djghost.com
Vast leuk voor in de beuqmain :rolleyes:
en verder schijnt het gerucht te gaan dat Vincent de Wit is bevestigd, maar daar heb ik verder geen info over.
Ennuuhh... ID-T kom eens snel met de rest :) |
|
|
| Remy D |
| Remy komt ook. :D En dat is altijd goed. :crazy: |
|
|
| HBtje |
noem één reden om niet te gaan...
Sfeervolle Nachtclub met kerst-gedachten en beukende beats van Paul van Dyk en mooie melodietjes van Ferry Corsten :toothless |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by @win
En bij deze bevestigde naam 3, Lucien Foort
www.lucienfoort.com |
Goh heeft deze man ook niet een radioprogramma bij id&t?
Maarre zal mij niks verbazen als id&t ook een beuktechno line up gaat neerzetten. Remus, amok whahaha |
|
|
| @win |
Nog twee namen voor de liefhebbers, David Guetta en Blank and Jones
volgens hun websites.
Ik word er nog niet bepaald warm van... |
|
|
|
|