|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| jp |
http://www.prosystems.nl/ presenteert een nieuwe 3D techniek waarbij brilletjes verleden tijd zijn
Voor Innercity hebben ze een 3D-Elvis gemodeleerd, waarbij bezoekers beplakt met sensoren zijn dans kunnen nadoen. Elvis zal de bewegingen dan live uitvoeren...
Wie meldt zich aan? :D |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by basvh
Trouwens id-t kan wel de prijzen in de toekomst gaan verlagen maar dan moeten ze wel met minstens een 10 euro prijsverschil aankomen. |
nou vergeet het maar, want de aangekondigde prijsdaling is 10%, op n groot feest zal dat dus nog maar 5 of 6 euro minder zijn.
ze hebben trouwes ook gezegd dat de kaarten vanaf volgend jaar niet meer via ticketbox te verkrijgen zijn, om de prijs te kunnen drukken. Nu is de vvk van Trance Energy begonnen, en waar zijn de kaarten verkrijgbaar? juist... bij de ticketbox:conf: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Phat B
ze hebben trouwes ook gezegd dat de kaarten vanaf volgend jaar niet meer via ticketbox te verkrijgen zijn |
Het is nog steeds 2004 toch :) |
|
|
| Phat B |
ja maar t feest is toch volgend jaar... lijkt me raar als je vanaf 1-1 die kaarten voor TE nie meer via de ticketbox kan krijgen
ma goed, weer on-topic:
en nog steeds wachten we op de timetable...:o :rolleyes: |
|
|
| Frankisback |
| Marco V draait van 1.45 - 3.30 |
|
|
| Creamfields23 |
Ik heb net op veronica een uitzending over INNERCITY van vorig jaar gezien. :eyespop: Ik snap niet dat er mensen zeuren over
ID&T :whip: Man die aankleding van die zalen zagen er op TV zoooo vet uit. :crazy:
Ik kan je zegen dat de aankleding van UDC op Dancevalley nog niet eens een kwart van de WAUW factor haalt van wat ik net op TV zag.
Dit word een vet feessiemet LAS VEGAS als thema |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Ik heb net op veronica een uitzending over INNERCITY van vorig jaar gezien. :eyespop: Ik snap niet dat er mensen zeuren over
ID&T :whip: Man die aankleding van die zalen zagen er op TV zoooo vet uit. :crazy:
Ik kan je zegen dat de aankleding van UDC op Dancevalley nog niet eens een kwart van de WAUW factor haalt van wat ik net op TV zag.
Dit word een vet feessiemet LAS VEGAS als thema |
Vond de aankleding dat jaar best ruk in vergelijking met 2002 en 2001!
Vooral die wagen op de mainstage was zo gammel gemaakt. Die hebben ze echt in 5 min in elkaar geflanst!
Qua aankleding vond ik die brasil versie echt stuk minder dan rusland en die manga editie! |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Ik snap niet dat er mensen zeuren over
ID&T :whip: Man die aankleding van die zalen zagen er op TV zoooo vet uit. :crazy:
|
wat je op tv zag is natuurlijk wel de creme de la creme he:p , ma goed, ik zal absoluut niet ontkennen dat de aankleding altijd erg sfeervol is. Hoogtepunten van vorig jaar vond ik t jezusbeeld op t vipdeck in de main en t stadion vond ik echt supermooi gedaan. Ook in 2002 was de aankleding absoluut top! ik had echt t idee dat ik in een of andere commu-world binnenliep, vooral de technozaal en main waren 'rood':happy2: Das toch ook de bedoeling, dat je ook echt voelt alsof je in de wereld van het thema bent...
ben dus ook absoluut niet bang dat dit keer de aankleding ruk is ofzo. kan nu al nie meer wachten!:whip:
ma denk wel dat de kritiek die er is, bedoeld is dat id&t het niet gaat overdrijven. We komen toch allemaal voor de muziek of sfeer, en dan is aankleding en special acts leuk, ma muziek blijft het uitgangspunt. da vind ik dan he :p |
|
|
| Kaidreas |
| de Belgen zullen ook present zijn :cool: |
|
|
| Asperge |
| ik wil een timetable!!!!!!!!! |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Asperge
ik wil een timetable!!!!!!!!! |
Ze zijn er inderdaad vrij laat mee. Zullen ze soms DJ's cancellen omdat het niet goed loopt met de kaartverkoop ofzo :conf: :conf: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ze zijn er inderdaad vrij laat mee. Zullen ze soms DJ's cancellen omdat het niet goed loopt met de kaartverkoop ofzo :conf: :conf: |
heb ooit eens gelezen dat djs gewoon van te voren al betaald worden. En mocht de organisatie iets cancellen ofzo dan houden ze het geld gewoon zelf. Denk dus neit dat ze djs cancellen |
|
|
|
|