return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
jp


:wtf:
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Gok op twee buitenlandse DJs (Dave Clarke? Kevin Saunderson?) en stuk of drie Nederlandse (Benny, Michel de Hey, Dimitri ofzo). Maar ben dus wel benieuwd, Innercity heeft toch wel iets leuks op de een of andere manier (enige keer dat ik er als bezoeker was was echt superfeestje, december '99 met Ferry Corsten).


Dave Clarke zeker, Speedy J ofzo vast ook wel. Tiesto en Armin ook zeker.....
Zal mij benieuwen wat ze d'r neerzetten.
Fkwebeman
Armin ben ik nog niet zo zeker van..

Tiesto zullen ze zeker proberen te halen. Marco V ook weer waarschijnlijk.

Mauro Picotto? Adam Beyer? Kleinenberg? James Holden
magrec
Morillo, van dyk, gielen, marco v, benjamin bates ik denk dat dit ook wel dj's zijn die komen draaien.
DJ_Siesta
ik sowieso al heen, dus hoop op MIKE and armin :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Morillo, van dyk, gielen, marco v, benjamin bates ik denk dat dit ook wel dj's zijn die komen draaien.


Ja omdat ze allemaal een show hebben :)
Ultravibe!
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik sowieso al heen, dus hoop op MIKE and armin :)


M.i.k.e. live op de Main rond een uur of vier zou wel heel vet zijn! De kans dat Armin er dit jaar staat als trance-dj acht ik wel heel aannemelijk. Hij heeft al heel lang niet op een id-t feest gestaan en het zou wel een beetje heel gek zijn van id-t om nu weer Pvd en Tiesto daar neer te planten. Ik hoop zelf op Matthew Dekay en Sander Kleinenberg in de line-up. Picotto vind ik ook echt zo'n IC held trouwens.:D
magrec
Ach jah id&t kennende zal er dit jaar geen super progressive line up komen. Lekker "urbannen" in de urban zaal :p
ambs
Denk niet dat Armin er staat... hij's niet echt "innercity material"... zijn stijl past er eigenlijk niet echt tussen... maar then again, ID$T heeft hem dit jaar op geen een van hun feesten neer gezet... whatever, ik ben er iig niet bij! maar hoop toch dat de techno lineup lekker dik is :toothless
basvh
quote:
Dave Clarke zeker, Speedy J ofzo vast ook wel.


hummm

zal mij benieuwen. Dave Clarke staat op dance valley winter en grote kans dat zij hem dus geblokt hebben qua grote feesten in de maand december. Met de zomer festivals gebeurt dit zovaak. Vraag me dus ook af of de heer vath er is!

Dj Lex
Ben hier wel bij. Twee keer super vermaakt!
Optimus
ben er ook weer zeker bij dit jaar!:cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
Privacy Statement