|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
| quote: | Originally posted by HBtje
nee ik ben er niet bij, kies ervoor om een bank in mn kamer te gooien, waarschijnlijk met nieuw bed er bij :) jahhh op kamers zijn roelz :cool: |
ok hier kom ik nu dus even op terug :p
ik ga wel :D
ahp2002
Asperge
Dj Lex
Dromertje
Esrem + zusje again
Flipper01
Frank-HH
Frankisback
Freezel
HardKiller
HiGH_NrG
HBtje + |Semtex| (irc)
Jappio
JP
Matthijs
Menno
MennoB
Opti
Phedge
Magic83
r0t8
Remy D
ROFL
Smirnoff
Stamper
@win |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Tim jezus...haha je begint nu echt als een oude lul te klinken :p |
Ik voel me gelukkig nog wel jong. :p |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik voel me gelukkig nog wel jong. :p |
Mooi gevoel hé :D |
|
|
| Original |
ahp2002
Asperge
Dj Lex
Dromertje
Esrem + zusje again
Flipper01
Frank-HH
Frankisback
Freezel
HardKiller
HiGH_NrG
HBtje + |Semtex| (irc)
Jappio
JP
Matthijs
Menno
MennoB
Opti
Original
Phedge
Magic83
r0t8
Remy D
ROFL
Smirnoff
Stamper
@win
 |
|
|
| Sabina |
ahp2002
Asperge
Dj Lex
Dromertje
Esrem + zusje again
Flipper01
Frank-HH
Frankisback
Freezel
FunkySimon
HardKiller
HiGH_NrG
HBtje + |Semtex| (irc)
Jappio
JP
Matthijs
Menno
MennoB
Opti
Original
Phedge
Magic83
r0t8
Remy D
ROFL
Sabina :D Toch (nog) geen Arise!
Smirnoff
Stamper
@win |
|
|
| Dj Lex |
| Heb echt al super veel zin! En het is nog maar November! :crazy: :toocool: :tongue2 :eyespop: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Heb echt al super veel zin! En het is nog maar November! :crazy: :toocool: :tongue2 :eyespop: |
:nervous: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
:nervous: |
Pas maar op lange, ik heb je dan namelijk alweer een tijdje niet gezien he..... :tongue3 |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Pas maar op lange, ik heb je dan namelijk alweer een tijdje niet gezien he..... :tongue3 |
Als je die dwaas van een broertje van je maar bij me uit de buurt houdt :D |
|
|
| Dj Lex |
| Whaha ik zal hem aan de lijn houden :D |
|
|
| dromertje |
| ik hoor het al weer hoor ik mag de hele avond me mond weer niet open doen :whip: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by dromertje
ik hoor het al weer hoor ik mag de hele avond me mond weer niet open doen :whip: |
Duidelijke zaak! |
|
|
|
|