|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| farris |
| quote: | Originally posted by emre
Dat was tijdens Gone --> misschien autobiografisch ??
|
Zou best kunnen. Maar lees net dat dit nummer al 4 jaar oud is eigenlijk. In dat geval ligt het wel diep bij 'm.
Heb je enige idee nog wat ie allemaal draaide. Vooral de laatste 2 nummers na Gone. Eentje met een heerlijk bassline als ik het nog goed herinner. Hij zette 'm aan en liep even naar achter en tussendoor kwamen die gasten van Deep Dish even poolshoogte nemen van de equipment :).
- farris |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wat was die vette remix van Dire straits money for nothing??? :cool: |
Titel zou iets van Deep dish - Flashdance vs Dire straits - Money for nothing (Sultan mash-up) moeten zijn ;) |
|
|
| Kaidreas |
^woooooooow echt bangelijk bedankt... maar ik neem aan dat dit een bootleg is???
maar is er niet een gewone remix van die money for nothing uitgekomen op plaat? |
|
|
| vatoloco77 |
Ben ook geweest, kvond het een matig feest. Volgens mij hadden ze gewoon alle kaartjes verkocht zodat er 2 x zoveel mensen binnen waren. Ik stond om kwart over 11 in de rij maar was pas om 1 uur in de trance zaal.
Daar draaiden G&D, wel leuk, maar veel standaardnummers en geluid stond veel te zacht. het was verder veel te druk bij de bar en smerige plees (maar das altijd)
Ben nog bij marco v geweest in de main. das was wel echt vet. Vooral de afsluiter met al die snippers en dat geld naar beneden, met dat nummer van "Viva Las vegas Marco V bootleg" erbij da was cooooool. verder nog wat rond gelopen hier en daar maar weinig bijzonders meegemaakt verder (kgeef het feesie een 5 en een half. |
|
|
| Elpie |
Ik ben ook weer geweest, en ik moet zeggen, beter dan 2 jaar geleden maar vorig jaar overtreft het niet. Vorig jaar heb ik me super kunnen vermaken op de main stage, maar ik vond Marco V en Ferry Corsten dit jaar erg tegenvallen :(
Vorig jaar knalden Tiesto, Benjamin Bates en vooral Paul van Dyk er ontzettend bovenuit. Nu heb ik me vooral in de Q-dance zaal moeten vermaken en dat vind ik eigenlijk jammer op innercity.
Weet iemand trouwens wat het toegift nummer van Billy Nasty was? Erg lekker nummer! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by farris
Zou best kunnen. Maar lees net dat dit nummer al 4 jaar oud is eigenlijk. In dat geval ligt het wel diep bij 'm.
Heb je enige idee nog wat ie allemaal draaide. Vooral de laatste 2 nummers na Gone. Eentje met een heerlijk bassline als ik het nog goed herinner. Hij zette 'm aan en liep even naar achter en tussendoor kwamen die gasten van Deep Dish even poolshoogte nemen van de equipment :).
- farris |
Max Graham sloot af met Golan Globus - Blazer :tongue3 maar weet niet of je die bedoelt? :) |
|
|
| tatgirl |
OK, in English please- how was this party, whose sets were amazing, and how many couples got married?
:D
Thanks! |
|
|
| Miss Proximus |
ok, to sum it all up for you:
It seems that the group of people that went to Innercity this year is split up in half. Half the people agree that it was a really great party, with great atmosphere, great music and they had a lot of fun. The other half thinks the opposite! Both groups agree that the sound was too loud in the Q-Dance arena, and that it was too soft in the Yooshi, and that this arena also had a lack of ambiance. :) Then there was the fact that the toilets were 50 cts and were dirty. Last but not least, there were a lot of traffic jams and the wardrobe seemed to provide problems to the noobs that keep visiting houseparties even though they would be better off going home and watching Weekend Millionaires :D
anyway, I didn't go so I can only give an objective description of the stories I've read :)
p.s. thanks for your Xmas card ;) Mine won't be on tie anymore Iguess!! |
|
|
| Vertigo |
| quote: | Originally posted by tatgirl
OK, in English please- how was this party, whose sets were amazing, and how many couples got married?
:D
Thanks! |
There were some real weddings as far as I know, also quite a bit of fake ones. It wa sfunny to see.
I think we can pretty much conclude that the party was average.. There were some major organisation flaws :( |
|
|
| Flipper01 |
Twee jaar geleden was ik voor het eerst naar IC geweest, achteraf had ik besloten dat het ook meteen m'n laatste keer was. Dit jaar was het voor de helft van de prijs en stonden er een aantal leuke namen geboekt dus ben ik toch maar gegaan.
Na een half uurtje Tall Paul zijn we naar Monika Kruse gegaan waar ik heb genoten van een heerlijke set!!! Wel jammer dat ze de Dj booth zo enorm hoog hadden gemaakt. Ik stond redelijk vooraan en het geluid was erg goed!! Na Monika zijn we naar G&D gegaan die net Bigtop - Sub draaiden toen ik binnen kwam :D Ik heb de hele set vooraan gestaan, had hier alle ruimte en heb echt staan genieten van al die geweldige producties. Het geluid had idd wel wat harder gemogen, maar dat mocht de pret niet drukken. Na G&D wilden we nog even wat van Max Graham mee pakken, maar het heeft bijna een half uur geduurd voordat we daar kwamen.....
Na Max Graham heb ik nog een tijdje bij Deep Dish gestaan, maar ze konden mij niet echt boeien, dit kwam mede omdat het binnen veel te warm en benauwd was. De rest van de avond heb ik eigenlijk van alles niks meegekregen omdat de loopafstanden te groot waren en de gangen te druk. Ben nog even bij Miss Kitten geweest die te softe techno draaide.
Het grootste drama was nog de terugreis, van de rai naar m'n bedje in 4,5 uur :whip:
Door het massale aanbod van Dj's en de te grote afstanden hiertussen heb ik na G&D geen lekkere setjes meer gehoord.. Waarschijnlijk was dit (weer) m'n laatste IC! |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by jp
Die mensen die zeiken over sfeerloos, drukte en kut geluid snap ik ergens wel. Kom volgende keer eens om tien uur, dan kun je rustig rondkijken en langzaam in de stemming komen. Files zijn er dan niet en parkeren kun je in de wijk. |
Inderdaad jp, dat gezanik over 'ik stond te lang in de rij', 'er was zo'n lange tyfusrij voor de muntjes' en 'ik stond in de file voor de parkeerplaatsen'. Was allemaal niet gebeurd als je rond 10 uur was gekomen. We konden zo overal doorlopen, muntjes halen de zalen bekijken.... Wat wel een beetje chaos was toen we van de trancezaal naar de mainstage gingen voor Marco V.... Maar ja, er zijn 50.000 mensen...
Voor de rest heb ik me prima vermaakt! Wat NLTA's gesproken (Magik54 geloof ik, jp en Esrem)...lekker gedanst, enorme blaar op mijn voet gekweekt, op de foto gegaan met Dresden en Deep Dish. :D
En volgende keer: Trance Energy.... :D |
|
|
| Disney |
Helaas was dit ook voor mij voorlopig de laatste IC en misschien zelfs wel laatste grote feest.
Al dat gedoe met goeie DJs in 6 verschillende zalen schiet echt niet op om over de enorme bezoekersaantallen nog maar te zwijgen.
Geef mij maar een feestje met zo'n 5000 man met minder zalen die dichter op elkaar zitten...
Maar goed half 11 thuis weggegaan en dan pas na 02:00 eindelijk eens in een zaal staan is niet echt relaxed. Begonnen bij Marco V, even intro van Ferry en 1 of 2 nummertjes en toen op naar Ex Porn Star. Hier was de temperatuur echt niet te harden, dus nog geen 5 minuten binnen geweest omdat we hoop hadden dat t bij Sanchez beter te houden was. Helaas, in de tent was t ook behoorlijk warm. Eerst even op een verhoging aan de rand gestaan vlak onder t dak, maar na een litertje zweet kwijt zijn te zijn geraakt in 20 min toch maar stukje lager gaan staan. Hier was t iets beter te houden, maar toen we eenmaal weer buiten stonden merkte je pas dat t ook daar echt te warm was...
Uiteindelijk nog even naar Deep Dish. Daar vond ik de temperatuur beter te doen en hij stond ook lekker te draaien. Het dak ging er niet af of zo, maar vond t wel relaxed daar. |
|
|
|
|