|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
Original vond het al een klein dilemma, maar ik vind het meer dan een klein dilemma!
GVD precies DE 2 namen die ik allebei wilde zien, draaien tegelijk!! stelletje eikels bij ID&T! Zit totaal geen logica in die line-up van de Trance zaal... eerst kauwgomballe Jochen en daarna hompe-pompe Tall Paul... ben dan bang dat G&D ook wel zullen gaan beuken, voor zover ze dat doen. Maar dus niet in de stijl die ik ze graag hoor draaien... G&D komen toch echt beter tot hun recht eerder op de avond!
dit zal hem dus worden...
21 :00 Redanka
23 :00 Nic Fanciulli (of even rond kijken)
00 :45 Gabriel & Dresden / 01 :00 Max Graham
03 :00 Deep Dish
:rolleyes: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tijs08
21 :00 Redanka
23 :00 Nic Fanciulli (of even rond kijken)
00 :45 Gabriel & Dresden / 01 :00 Max Graham
03 :00 Deep Dish
:rolleyes: |
Hele avond sigaren roken bij Yooshi! |
|
|
| Asperge |
K zie hier wat planningen voorbijkomen die veel op die van mij lijken:
21:00 tm 00:45 zie ik wel
00:45 Gabriel & Dresden
02:00 Max Graham
03:30 Ferry Corsten
05:15 Deep Dish
Zoiets zou het moeten worden denk k:p |
|
|
| nwopper |
Mijn planning...ach...die kan ik ook wel ff toevoegen...(ligt natuurlijk wel aan de timetable, of is ie er al?)
-Ferry Corsten
-Gabriel & Dresden (ook al fikt de rai half af..die MOET ik zien!!)
-Yves de Ruyter
-Deep Dish
-Marco V.
-Blank & Jones
-Rank 1
Wordt rondhollen...maar dan heb je ook wat |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Asperge
...
Reactor – Techno Inn (Randstadhal Zaal 9)
21:00 Vin-ill
23:15 Monika Kruse
01:00 Michel de Hey
04:30 Carlos Rios & Vincent de Wit (live)
05:15 Chris Liebing
... |
MdH 3.5 uur???
Daar moet Miss Kittin nog tussen...
Reactor – Techno Inn (Randstadhal Zaal 9)
21:00 Vin-ill
23:15 Monika Kruse
01:00 Michel de Hey
02:45 Miss Kittin
04:30 Carlos Rios & Vincent de Wit (live)
05:15 Chris Liebing |
|
|
| Esrem |
| Kan iemand mij vertellen hoe Tall Paul en Nic Fanciulli draaien, want moet ff gaan beslissen waar ik vanaf ongeveer 23.30 naartoe ga? |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by Esrem
Kan iemand mij vertellen hoe Tall Paul en Nic Fanciulli draaien, want moet ff gaan beslissen waar ik vanaf ongeveer 23.30 naartoe ga? |
Tall Paul, is dat niet die Brit? zou mn god nie weten hoe hij draait, ma da zal wel iets van trance zijn he :p
Nic Fanciulli draait gewoon lekkere house, dr.kucho enzo... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Phat B
Nic Fanciulli draait gewoon lekkere house, dr.kucho enzo... |
nou ik zou daar toch van maken, suffe house, zijn productie's zijn sterk maar in een liveset heeft hij misschien 3,4 vette platen en that's it, maar goed wie weet verrast hij me zaterdag :cool: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Esrem
Kan iemand mij vertellen hoe Tall Paul en Nic Fanciulli draaien, want moet ff gaan beslissen waar ik vanaf ongeveer 23.30 naartoe ga? |
Toen ik Tall Paul vorig jaar op GKGG hoorde draaien, draaide hij een erg vette trance set. Toen kon ik het zeker wel waarderen. :D |
|
|
| Kaidreas |
ik heb tall paul zo'n 2 jaar geleden bezig gehoord, en toen was ie echt vet.
kweet niet hoe hij nu klinkt |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Marco V valt waarschijnlijk af, omdat ik hem liever als afsluiter had gezien, dan midden op de avond. Marco komt midden op de avond wat minder tot zijn recht, zeker met Ferry na hem. |
Kan me nog een setje herinneren waar Marco voor Armin draaide en dat setje was zeker niet verkeerd. Zie liever een trancy marco dan een beukende marco :) |
|
|
| Remy D |
krijg echt met de dag meer zin, kan echt niet meer wachten.
Het wordt echt een klapper. :D:crazy: |
|
|
|
|