return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 43)
View this Thread in Original format
djdavid
ook goed feest gehad afgelopen zaterdag! was met m'n broer daniel (3Colours) rond 22.40 in de progressive zaal, net ff de laatste tunes kunnen meepakken van redanka. super dattie 'gat decor - passion' draaide:crazy: (vette tune van eind jaren '90).
na een paar plaatjes fanciulli maar ff verder gegaan. ff bij monika kruse geweest, draaide op zich gewaagde plaatjes maar vage opbouw... in de main nog ff de afsluiter van lucien meegepakt... de sound van erick morillo kon me niet echt boeien, maar t geluid was wel echt goed voor zo'n grote zaal en de aankleding was ook ok!
rond 1:00 snel terug naar de progressive om max graham aant werk te zien, jammer dattie t eerste uur wat funkier draaide... (btje slap idd, tijs;) ) maar aant eind maakte ie dat weer helemaal goed:D
van deep dish toch wel genoten, lkre deep progressive tracks. tussendoor toch nog ff naar de main (ferry draaide standaard trance set...:confused: ) en naar reactor geweest, waar chris liebing stond te knallen. helaas vond ik t na een half uur al weer saai worden...
uiteindelijk weer beland bij deep dish alwaar we de avond rond kwart voor 7 hebben afgesloten...
farris
quote:
Originally posted by djdavid
...was met m'n broer daniel (3Colours)...

Ey! Jou heb ik gezien, rood shirt en je broer heeft blond haar? Jullie stonden recht voor die danspaal :p

- farris
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
Steve Lawler vs King Unique feat Rowetta - Souls On Ice mee kunnen pikken! :eyespop:


Super tune! :tongue3
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Ik heb het helemaal niet over vroeger. Ik verklaar alleen waarom de sfeer anders aanvoelt dan 5 jaar geleden :o


Dan lees ik blijkbaar je posts verkeerd, want zoiets als '5 jaar geleden' zie ik als vroeger ;)
Maar niet negatief bedoeld als persoonlijk op jou hoor JP. Sommige zaken zijn alleen niet te vergelijken. De 'goede oude dingen' mis je altijd...... jammergenoeg :(
Remy D
Vond het niet zo'n geweldig feest eigenlijk. Wel veel gelachen maar het feest vond ik niet zo. Zalen waren veels te rommelig..
emre
Die plaat die ik bedoelde bij Graham rond 2.45 uur is de dub van die Scissor sisters plaat --> geen eigen productie dus van Max (lying son of a ..... :) ) Hij draaide deze na een remix van Lee Cabrera - Shake it

* edit *

Die teringlijers van ID&T hebben een oude set van DD uitgezonden
SnuggLe
quote:
Originally posted by emre


* edit *

Die teringlijers van ID&T hebben een oude set van DD uitgezonden


..verwijderd hem uit de queue..
magrec
quote:
Originally posted by emre
Die teringlijers van ID&T hebben een oude set van DD uitgezonden


Hahah ik vond het al knap dat ze hem voor 3 uur hadden uitgezonden :p
vatoloco77
steeds weer grappig als die zielepoten met te veel pillen en speed in de mik liggen te flippen in de gang en op de dansvloer, jammer dat het alleen de sfeer niet ten goede komt :haha: :haha:
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Hahah ik vond het al knap dat ze hem voor 3 uur hadden uitgezonden :p


Dus onder het motto: "Deep Dish @ Innercity", hebben ze maar even een andere set ingestart :D MWHA wat een losers. ID$T he. whats new :D
Maar weet je het ook echt 100% zeker?

Asperge
quote:
Originally posted by New Wave
Dus onder het motto: "Deep Dish @ Innercity", hebben ze maar even een andere set ingestart :D MWHA wat een losers. ID$T he. whats new :D
Maar weet je het ook echt 100% zeker?


Ja, ik vroeg me dat dus ook af hoe die set zo vroeg op de avond uitgezonden kon worden:p Is gewoon een andere set.
emre
quote:
Originally posted by New Wave
Maar weet je het ook echt 100% zeker?


Toen ik de tracklist op TA zag van hetgeen van Deep dish is uitgezonden, begon ik meteen te twijfelen aan mijn persoonlijke anti-drugs beleid. Heb de set van Deep dish van ID&T nog niet gehoord maar de tracklist op TA is hetzelfde als die van een set uit october die ik al in mijn bezit had
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 
Privacy Statement