|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Ik hoop niet dat je deze oproep ook op Partyflock gedaan hebt want daar maken ze je af...
Trouwens, het hoeft toch niet perse een vrouw te zijn? Er zijn hier dan genoeg kandidaten om mee te gaan denk ik zo.
Je zou het eventueel op phono.nl kunnen proberen, daar zijn ze wat milder met oordelen (in het algemeen dan) ;) |
|
|
| Seven_PRX |
| Alleen omdat ik over het algemeen makkelijker met vrouwen omga, no other reason... Anyway, doesn't mater... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Ik hoop niet dat je deze oproep ook op Partyflock gedaan hebt want daar maken ze je af...
Trouwens, het hoeft toch niet perse een vrouw te zijn? Er zijn hier dan genoeg kandidaten om mee te gaan denk ik zo.
Je zou het eventueel op phono.nl kunnen proberen, daar zijn ze wat milder met oordelen (in het algemeen dan) ;) |
Phono is ook een kansloos forum zeg. Dik af lopen geven op Partyflock altijd en overal (ook laag, waarom zou je dat afgeven nodig hebben als je jezelf zo geweldig vindt?) terwijl ik van mensen daar die er echt vanaf het begin zitten (en ook op PF zitten) hoor dat het daar net zo erg is. Dikke roddel en achterklap, iedereen doet het met iedereen, plus als je newbie bent wordt je aangekeken van wat doe jij hier. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Phono is ook een kansloos forum zeg. Dik af lopen geven op Partyflock altijd en overal (ook laag, waarom zou je dat afgeven nodig hebben als je jezelf zo geweldig vindt?) terwijl ik van mensen daar die er echt vanaf het begin zitten (en ook op PF zitten) hoor dat het daar net zo erg is. Dikke roddel en achterklap, iedereen doet het met iedereen, plus als je newbie bent wordt je aangekeken van wat doe jij hier. |
De incrowd op phono tsja :p maar geloof mij toen het nog start2dance was was het 100x erger. ergens rond 2001 :eyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Phono is ook een kansloos forum zeg. Dik af lopen geven op Partyflock altijd en overal. |
Dat doen wij toch ook. Wij zijn ook behoorlijk kansloos hoor Bram :p |
|
|
| jp |
| Het grote posten gebeurt nog altijd hier. Geen enkel forum heeft zo'n internationale achterban als TA, wat erg handig is als je in het buitenland gaat feesten. En ja, ook hier wordt weleens wat geneukt... :haha: |
|
|
| DJ Gerrit |
ik dacht, moah blank en jones, wat doen die daar. Luister ik net een setje van hun van vorige week. hoor ik ze YAHEL DEVOTION AVB MIX, TWIXT 2004 en Dogzille your eyes, en nog wat leuke platen draaien. Dus toch maar ff checken dan :)
alleen jammer dat ze niet kunnen mixen |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
alleen jammer dat ze niet kunnen mixen |
Produceren kunnen ze wel: Cream, DJ Culture, Flying to the moon, After Love, Mind of the Wonderful etc etc
Liebing had op main stage gemoeten, nu zal het wel druk worden in die techno zaal (of er moet een paar grote namen tegenover staan) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by jp
Produceren kunnen ze wel: Cream, DJ Culture, Flying to the moon, After Love, Mind of the Wonderful etc etc
Liebing had op main stage gemoeten, nu zal het wel druk worden in die techno zaal (of er moet een paar grote namen tegenover staan) |
dus dat wordt waarschijnlijk marco v en ferry corsten tijdens chris liebing....
:( |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by HBtje
dus dat wordt waarschijnlijk marco v en ferry corsten tijdens chris liebing....
:( |
Dat is helemaal niet erg :disbelief |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by jp
|
haaaaaahahahhhahahhahahahaa :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje
haaaaaahahahhhahahhahahahaa :D |
Ontopic blijven graag...... |
|
|
|
|