|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by jp
Produceren kunnen ze wel: Cream, DJ Culture, Flying to the moon, ) |
produceren kunnen idd best wel leuk :p! heb nog zon vinyl van hun, met op de b-kant een airwave mix, en die A kant is gruwelijk. weeet niet eens meer welke plaat is :( |
|
|
| jp |
| Trouwens, ze zijn het enige dj-duo die ooit voor een publiek van 1.500.000 mensen hebben gedraaid :toocool: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by jp
. En ja, ook hier wordt weleens wat geneukt... :haha: |
huh wat? :nervous:
Ik ga lekker naard e amsterdamse filmnacht!
of had ik dat al gezegd :D |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by jp
Trouwens, ze zijn het enige dj-duo die ooit voor een publiek van 1.500.000 mensen hebben gedraaid :toocool: |
anderhalf miljoen?? een of ander gratis vredesfeest in afrika ofzo? :) |
|
|
| jp |
Loveparade mainstage 1999
 |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by jp
Loveparade mainstage 1999
|
en daarvan heb ik jouw jploveparade.tk video van 4 minuut nog wat van :D
en t blijft kippevel :D
Mauro Picotto - Iguana (Blank & Jones Remix) draaiden ze tijdens dat filmpje :)
wow was ik er maar bij toen :( |
|
|
| nwopper |
Ach ja, Blank & Jones....
Leuke herinneringen aan....:D |
|
|
| @win |
| gaat lekker snel met die timetable... :o |
|
|
| jp |
Stel trouwt tijdens Innercity
Diana Van Sluis en Richard Visser uit Alkmaar zullen elkaar op zaterdag 18 december om twaalf uur 's nachts het ja-woord geven tijdens de zevende editie van het dance-feest Innercity. De trouwerij past geheel bij het thema van het feest. Innercity is dit jaar namelijk helemaal in Las Vegas-stijl met complete 'wedding chapel'.
Op het feest van organisator ID&T worden 45.000 mensen verwacht. De dj's Roger Sanchez, Marco V., Dana en Chuckie treden op in de Europa Hal van de RAI.
Net als in Las Vegas gaat het trouwen snel en met heel veel glitter, glamour en show. Het huwelijk wordt voltrokken door een echte ambtenaar van de burgerlijke stand, het kersverse bruidspaar krijgt een officiële trouwakte en ze beloven elkaar eeuwige trouw. Speciaal voor het bruidspaar wordt op de mainstage een speciaal VIP-dekje ingericht waar zij de rest van de nacht met hun vrienden en familie kunnen feesten.
:toocool: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by jp
Stel trouwt tijdens Innercity
Diana Van Sluis en Richard Visser uit Alkmaar zullen elkaar op zaterdag 18 december om twaalf uur 's nachts het ja-woord geven tijdens de zevende editie van het dance-feest Innercity. De trouwerij past geheel bij het thema van het feest. Innercity is dit jaar namelijk helemaal in Las Vegas-stijl met complete 'wedding chapel'.
Op het feest van organisator ID&T worden 45.000 mensen verwacht. De dj's Roger Sanchez, Marco V., Dana en Chuckie treden op in de Europa Hal van de RAI.
Net als in Las Vegas gaat het trouwen snel en met heel veel glitter, glamour en show. Het huwelijk wordt voltrokken door een echte ambtenaar van de burgerlijke stand, het kersverse bruidspaar krijgt een officiële trouwakte en ze beloven elkaar eeuwige trouw. Speciaal voor het bruidspaar wordt op de mainstage een speciaal VIP-dekje ingericht waar zij de rest van de nacht met hun vrienden en familie kunnen feesten.
:toocool: |
Lijkt me best lachen om dit te zien, stelletje kanslozen :D
Maar ik denk dat ik gewoon lekker bij een of andere plaatjesdraaier sta te springnichten :cool: |
|
|
| Evilelmo |
Hi... :D
I'll be going to Innercity alone and was hoping to share ticket with someone. I'd love to meet up with all the TAs as well...
Have you guys fixed a meeting place/time? :conf:
Thanx...
:happy2: |
|
|
| Evilelmo |
Hi... :D
I'll be going to Innercity alone and was hoping to share ticket with someone. I'd love to meet up with all the TAs as well...
Have you guys fixed a meeting place/time? :conf:
Thanx...
:happy2: |
|
|
|
|