|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Tim81
Die Urban-tent past wel echt in het thema van dit jaar!
"It's all about the bling bling!"
Yooshi wordt in een hoekje weggestopt :rolleyes: |
tja Innercity moet nog altijd met grote namen publiek trekken, en de grote menigte kent nu eenmaal Yooshi niet, hoe goed ie ook zal zijn... |
|
|
| ROFL |
Aw, zolang de Yooshi een beetje leuk is aangekleed enzo vind ik het geen probleem. Urban trekt blijkbaar op dit moment meer bekijks en dan is het ook wel terecht dat 4N groter is.
Welk nummer is dat eigenlijk dat je hoort als je Yooshi aanklikt op de IC-site? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by ROFL
Welk nummer is dat eigenlijk dat je hoort als je Yooshi aanklikt op de IC-site? |
Deep Dish - Flashdance |
|
|
| Dj Lex |
| Het is nog lang niet zeker dat Yooshi in een kleine zaal komt toch? Vind een kleine zaal alleen maar beter eigenlijk. Komt de sfeer iig ten goede |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Het is nog lang niet zeker dat Yooshi in een kleine zaal komt toch? Vind een kleine zaal alleen maar beter eigenlijk. Komt de sfeer iig ten goede |
Op de plattegrond staat Yooshi wel in zo'n klein kutzaaltje dus het zal wel zo zijn... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by @win
Op de plattegrond staat Yooshi wel in zo'n klein kutzaaltje dus het zal wel zo zijn... |
Oh die had ik nog niet gezien :toothless
Is er ook al een timetable dan?
EDIT: Whaha volgens mij stoppen ze de Yooshi in de bezemkast! Als je het vergelijkt met de grote zaal is het echt super klein! :eek: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Oh die had ik nog niet gezien :toothless
Is er ook al een timetable dan?
EDIT: Whaha volgens mij stoppen ze de Yooshi in de bezemkast! Als je het vergelijkt met de grote zaal is het echt super klein! :eek: |
Nope, ik wacht ook nog op de timetable... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
hoe vet was die remix die kleinenberg en graham draaide van dat fifa nummer op dancevalley!
(weet nog steeds de naam niet helaas daarvan :( )
|
dat was de tim deluxe remix toch? |
|
|
| Daveje |
| waarschijnlijk is het: Nice Cream - Song 2 (Club Mix) erg fijn nrtje trouwens!!!!!!!!:eyespop: |
|
|
| dromertje |
GOed nieuws misschien.....
Op partyflock en op de site van innercity staat een stuk van Duncan waarin staat dat hij de prijzen op feesten wil verlagen en daarmee wil beginnen op Innercity.
Je kan nu op 1 kaartje met twee mensen naar binnen :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dromertje
GOed nieuws misschien.....
Op partyflock en op de site van innercity staat een stuk van Duncan waarin staat dat hij de prijzen op feesten wil verlagen en daarmee wil beginnen op Innercity.
Je kan nu op 1 kaartje met twee mensen naar binnen :D |
Ja echt?:eek:
Staat hier ook duidelijk op het forum hoor ;) |
|
|
|
|