return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 41)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by nwopper

Wat NLTA's gesproken (Magik54 geloof ik, jp en Esrem)



Correct.
ahp2002
quote:
Originally posted by nwopper
Inderdaad jp, dat gezanik over 'ik stond te lang in de rij', 'er was zo'n lange tyfusrij voor de muntjes' en 'ik stond in de file voor de parkeerplaatsen'. Was allemaal niet gebeurd als je rond 10 uur was gekomen. We konden zo overal doorlopen, muntjes halen de zalen bekijken.... Wat wel een beetje chaos was toen we van de trancezaal naar de mainstage gingen voor Marco V.... Maar ja, er zijn 50.000 mensen...


ja hoor, hoezo is dat nou gezanik? :rolleyes: Goh mensen hebben een andere mening, wat een gezanik.

Maar toch om je even blij te maken: begin 2005 komt er weer een trance classics feest met.... tamtatam... Dumonde! :)
nwopper
Je hebt me weer blij gemaakt!! :D Maar ik was al blij!! Ga ik zeker naartoe...!!!

Maar....rijen heb je overal, en zeker op een feest met 50.000 mensen. Ik ga meestal wat eerder om ze te ontwijken zodat je een uurtje lekker rond kan kijken, beetje sfeer proeven. Meeste mensen komen rond 11 uur, half 12...dus dan heb je rijen. Heeft weinig met meningsuiting te maken. Het is een feit dat er rijen zijn op een feest met 50.000 man...;) Simpel, lijkt mij!
ahp2002
toch vond ik t logistiek kut in de gangen! Als iemand veel geld betaald voor een feest (in eerste instantie 52 eu), dan moet je niet half uur in de rij staan voor je in een andere zaal bent. in die 52 euro zit ook een paar euro logistiek geregel mag ik hopen ;)
farris
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Max Graham sloot af met Golan Globus - Blazer :tongue3 maar weet niet of je die bedoelt? :)

Blazer is het niet maar de plaat daarvoor dus. emre zei al dat ie om ongeveer 2:45 een eigen productie draaide, dan zal dat wel die track zijn met die dikke bassline. Ergens ver doet ie denken aan die van Airtight. Zijn dat toch samen de 2 laatste platen die ik bedoelde :).

- farris
tatgirl
Thank you Josta! Happy Holidays everyone over in Holland!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by nwopper
Maar....rijen heb je overal, en zeker op een feest met 50.000 mensen. Ik ga meestal wat eerder om ze te ontwijken zodat je een uurtje lekker rond kan kijken, beetje sfeer proeven. Meeste mensen komen rond 11 uur, half 12...dus dan heb je rijen. Heeft weinig met meningsuiting te maken. Het is een feit dat er rijen zijn op een feest met 50.000 man...;) Simpel, lijkt mij!


Ik was vroeg binnen kwart over 10, binnenkomst perfect. Toen even rondkijken (hier klopt je verhaal nog ja) in de trance area bij Tall Paul en bij Gariel & Dresden blijven hangen tot het moment dat G&D Scot Project gingen draaien. Inmiddels was het toen een uur of 1 en wilde ik naar Max Graham, nou serieus ik liep om 2 uur!!!! de Yooshi tent binnen! :eyes: dus het heeft geen zak te maken met vroeg of laat binnen komen, het was gewoon ruk geregeld. Ik stond om half 2 tien meter van de Yooshi area vandaan, hadden ze tijdelijke hekken geplaatst en mocht ik er niet door. Ze konden me niet vertellen hoe lang het dicht bleef daar. Ik moest maar omlopen, dus ik omlopen kom ik weer bij G&D uit! ik werd echt gek, dus ik weer terug en toen hadden ze die hekken weggehaald. m.a.w. zet die hekken ACHTER de Yooshi area en iedereen kan komen waar die wil nu was het onmogelijk om naar Max Graham te gaan...
jp
Vechtpartij bij houseparty Europaplein

20-12-2004. Zondagmorgen rukten hulpdiensten uit voor een vechtpartij in de RAI. Tijdens een houseparty waren een aantal personen met elkaar op de vuist gegaan. Ook was er een man gestoken.

Diverse gewonden werden door ambulances overgebracht naar het ziekenhuis. Na behandeling konden alle slachtoffers naar huis.

Urban
emre
quote:
Originally posted by farris
Blazer is het niet maar de plaat daarvoor dus. emre zei al dat ie om ongeveer 2:45 een eigen productie draaide, dan zal dat wel die track zijn met die dikke bassline. Ergens ver doet ie denken aan die van Airtight. Zijn dat toch samen de 2 laatste platen die ik bedoelde :).

- farris


Laatste half uur (muv Blazer) waren allen eigen producties / remixes
SnuggLe
quote:
Originally posted by ahp2002
ja hoor, hoezo is dat nou gezanik? :rolleyes: Goh mensen hebben een andere mening, wat een gezanik.


Goh he, d'r komen meer mensen achter! :D Zo voel ik me dus ook altijd ;)

quote:
Originally posted by jp
Tja, Ferry Corsten '99 en Paul van Dyk '00. Dat waren mooie tijden. De muziek was toen gewoon het allerbelangrijkst...

Als je Innercity 99 vergelijkt met 2003 en 2004 was het maar een karige bende. Kijk de video maar eens. De Nederlander is verwend, het moet steeds groter en mooier want anders valt het tegen. Tja, in 99 was alles nog nieuw en kwamen er geen Breezertjes. Wat dan betreft lever je het samenhorigheidsgevoel in ten gunste van het spektakel. En dus loop je tussen de cowboyhoeden en ghb-bejaarden.

Voor het 'oude' gevoel zoek je een kleiner feest op, IC&Co zijn gewoon makkelijk verteerbaar vermaak: veel DJ's en verschillende sounds binnen handbereik.


Je moet totaal neit vergelijken! Altijd dat 'vroegah'. Wat een BULL. Vroeger was altijd alles beter, er is altijd wel IETS beter. Iedereen ervaart een feest zoals hij dat zelf doet, daar is niet goeds of fouts aan, je kan het totaal niet met elkaar vergelijken. En niets als je om 10 was gekomen of dat soort dingen. Dikke bull, appels met peren vergelijken!


quote:
Originally posted by Partyhardy!

Maarrrrr feit blijft dat dat niet bevorderend werkt voor de sfeer IN de zaal. Omdat je dan dus de dj niet ziet staan, de mensen daar gingen gewoon niet los ook doordat dat podium dus de zaal in liep...

Goed voorbeeld is Sander Kleinenberg, die doet ook niet clown achtig maar die straalt wel een enorm enthousiastme uit! :cool:

En over dat de dj het publiek moet kunnen zien; dat was dus ook niet geval, de heren van Deep Dish zagen alleen een tiental mensen voor hun neus en meer niet...


Hier ben ik het ook helemaal mee eens hoor. Een beetje enthousiasms is altijd leuk en goed, dat brengt de sfeer ook zeker bij het publiek wat beter naar voren! Ik weet zeker dat er meer sfeer is bij iemand die geen zoutzak is dan wel een zoutzak. Maar oke, de dj zelf wordt over het algemeen toch overrated vind ik... Kijk maar eens hoe druk het altijd vooraan is in NL. Het gaat uiteindelijk toch om de muziek? Die hoor je (meestal) netzogoed achteraan.

Oh en van dat 'de dj' zien vind ik ook erg belangrijk, dat sluit hierbij aan. Vele DJ's 'bespelen' het publiek. Daarom was Sasha in Cafe D'anvers echt TE kut. Die 'band' met de dj dat je er dichtbij staat is leuk, maar wel irritant dat de rest hem/haar/hun niet ziet.
Te ver is ook weer niet handig......(zoals de Exposure).
Contact met heb publiek vind ik zelf heel belangrijk. Kijk, dat Johan Gielen (naarmijn mening) niet kan draaien oke, maar hij bespeelt het publiek wel altijd perfect en dat is gewoon cool!

Kaidreas
^hij kan niet draaien en hij is bovendien nog lelijk ook
ik moet zeggen dat het inderdeed wel leuker is om te zien dat de dj zen eigen ook amuseert, als ge daar echt staat met een gezicht van: "ik heb echt geen zin" waarom ben je dan dj vraag ik me af.
Asperge
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik was vroeg binnen kwart over 10, binnenkomst perfect. Toen even rondkijken (hier klopt je verhaal nog ja) in de trance area bij Tall Paul en bij Gariel & Dresden blijven hangen tot het moment dat G&D Scot Project gingen draaien. Inmiddels was het toen een uur of 1 en wilde ik naar Max Graham, nou


Humz dat vind ik raar want wij gingen zo rond 2en naar de yooshi tent om te chillen en wat van max graham mee te pikken en dat ging vrij snel vond ik 215 stonden we daar denk k. maarja ieder heeft zo zijn eigen beleving van een feest.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 
Privacy Statement