return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 5)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by magrec
Maarre zal mij niks verbazen als id&t ook een beuktechno line up gaat neerzetten. Remus, amok whahaha

Zou je denken? Zou mij juist wel verbazen, zeker op Innercity.

- Hebben ze nog niet eerder gedaan (als ik het me goed herinner), niet dat dat echt een reden is maar toch
- Zonder zo'n zaal verkopen ze ook wel uit, denk eerder dat ze qua techno wat geijkte namen als Benny R. neerzetten
- Vind het ook niet echt bij de uitstraling van Innercity passen, en (als ze zich daaraan houden) al helemaal niet bij het thema.

Maar aan de andere kant, het is wel zo'n moment dat ID&T op de hype zou kunnen inspringen, ze hebben nu al een tijdje kunnen zien dat feesten met deze DJs vaak erg goed lopen. Toch denk ik niet dat ze dat nodig hebben.
basd
Dit wordt geroepen op CC (geen idee hoe betrouwbaar het is dus pin me er niet op vast) als techno-line-up:

Vincent de Wit & Carlos Rios, Monika Kruse, Chris Liebing, Miss Kittin en Michel de Hey.

Een lachertje.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Dit wordt geroepen op CC (geen idee hoe betrouwbaar het is dus pin me er niet op vast) als techno-line-up:

Vincent de Wit & Carlos Rios, Monika Kruse, Chris Liebing, Miss Kittin en Michel de Hey.

Een lachertje.


Miss Kittin is wel 'gewaagd' van ID&T op zich, niet echt je standaard techno. De rest is niets bijzonders. Ik mis Dave Clarke wel :D
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Miss Kittin is wel 'gewaagd' van ID&T op zich, niet echt je standaard techno. De rest is niets bijzonders. Ik mis Dave Clarke wel :D

Niet heel veel gewaagder dan een Sven Vath ofzo volgens mij, ik denk niet dat haar albums (die een stuk experimenteler zijn) representatief zijn voor haar livesets. Zal eens iets opzoeken van de laatste tijd.
New Wave
quote:
Originally posted by basd
Dit wordt geroepen op CC (geen idee hoe betrouwbaar het is dus pin me er niet op vast) als techno-line-up:

Vincent de Wit & Carlos Rios, Monika Kruse, Chris Liebing, Miss Kittin en Michel de Hey.

Een lachertje.


Miss Kittin is echt super goed. Lowlands setje was zwaar okee.
Vind niet dat ze in die line-up past.

Als het zo is dan zal het wel

Miss Kittin
Michelle de Zey
Monika 'Hitjes' Kruse
Chris Liebing
Vincent de Wit & Carlos Rios
@win
quote:
Originally posted by basd
Zou je denken? Zou mij juist wel verbazen, zeker op Innercity.

- Hebben ze nog niet eerder gedaan (als ik het me goed herinner), niet dat dat echt een reden is maar toch
- Zonder zo'n zaal verkopen ze ook wel uit, denk eerder dat ze qua techno wat geijkte namen als Benny R. neerzetten
- Vind het ook niet echt bij de uitstraling van Innercity passen, en (als ze zich daaraan houden) al helemaal niet bij het thema.

Maar aan de andere kant, het is wel zo'n moment dat ID&T op de hype zou kunnen inspringen, ze hebben nu al een tijdje kunnen zien dat feesten met deze DJs vaak erg goed lopen. Toch denk ik niet dat ze dat nodig hebben.


Wat is cc?

En een techno line-up zonder minimal, detroit en offbeat vind ik maar niks. Deze line-up is niet erg slecht als hij er zou komen te staan, maar dit is naar mijn mening meer van hetzelfde, op Miss Kittin na dan...
HBtje
quote:
Originally posted by @win
Wat is cc?


http://www.clubcharts.nl
@win
Merci :)
@win
Met deze naam maak ik heel veel mensen hier blij denk ik, officieel bevestigd op zijn website:


MAX GRAHAM!!

:eyes: :eyes: :eyes:
mahwang
quote:
Originally posted by @win
Met deze naam maak ik heel veel mensen hier blij denk ik, officieel bevestigd op zijn website:


MAX GRAHAM!!

:eyes: :eyes: :eyes:


van de naam zelf word ik niet heel blij.

wel van het feit dat id&t's innercity de progressive iets serieuzer lijkt te nemen dan vorig jaar.


(dat onderschrift (en die apenstaart) ken ik ergens van ;))

@win
quote:
Originally posted by mahwang
van de naam zelf word ik niet heel blij.

wel van het feit dat id&t's innercity de progressive iets serieuzer lijkt te nemen dan vorig jaar.


(dat onderschrift (en die apenstaart) ken ik ergens van ;))


Jep, ik ben Tr@ncendent van Electronic Beats :D

En met Max Graham laat id-t zien dat ze toch nog wel serieus goede namen kunnen programmeren ipv de standaard hitjes djs. Hopelijk is dit een van de vele goede namen op IC!
Tim81
Max Graham is inderdaad wel een positieve verrassing!
En ik mag toch wel concluderen dat er dus meer progressive-dj's geprogrammeerd zullen worden...

PS. 2 @win: Check je op alle dj-websites de agenda's of zo?! Het lijkt wel een puzzeltocht, elke keer een naam erbij!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 
Privacy Statement