|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| id-t schiet lekker op met die website! :whip: |
|
|
| basd |
Wat maakt zo'n pleuriswebsite eigenlijk uit als je toch de datum, de line-up en de lokatie al weet?
Wat mij betreft mogen ze het team dat daar zijn uren aan besteedt wel buiten de deur zetten, scheelt misschien weer in de prijs van het kaartje. |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by basd
Wat maakt zo'n pleuriswebsite eigenlijk uit als je toch de datum, de line-up en de lokatie al weet?
Wat mij betreft mogen ze het team dat daar zijn uren aan besteedt wel buiten de deur zetten, scheelt misschien weer in de prijs van het kaartje. |
Ivm zaalindeling en timetable. Dat moet nog even de doorslag geven ;) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by @win
Ivm zaalindeling en timetable. Dat moet nog even de doorslag geven ;) |
Zaalindeling is als elk jaar kut, ze gaan vast weer dreigen met het afsluiten van zalen die te vol raken. Verder kan je alvast rekenen op lange volle gangen van zaal naar zaal, vooral na een uur of 1 / 2
Enne de line up zal binnekort wel op de id-t site komen, idd beter dat ze zo'n site maar schrappen, kan je Innercity wat goedkoper maken....
Maarja |
|
|
| dromertje |
| Een volle zaal heb ik alleen bij tiesto gezien, en aangezien die niet draait dit jaar zal het dnek ik wel meevallen met mensen die tegengehouden worden om de zaal in te kunnen. |
|
|
| Dj Lex |
| Juist! Dat gezeik altijd. Zeg dan gewoon dat je het geld er niet voor over hebt, maar kom niet weer met dat gezeik aanzetten! Schorriemorrie! IC is gewoon top! |
|
|
| Remy D |
| Ja en vorig jaar was er zelfs genoeg ruimte bij Tiesto dat er ook nog een optocht door de zaal ging. :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ja en vorig jaar was er zelfs genoeg ruimte bij Tiesto :D |
Was hij zo slecht dan? :p |
|
|
| Robert |
| Wat is het thema nummer dit jaar eigenlijk (die je in de achtergrond van de flash site hoort)? klinkt relax :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Robert
Wat is het thema nummer dit jaar eigenlijk (die je in de achtergrond van de flash site hoort)? klinkt relax :) |
Marco V vs Bates - Bang Bang |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by moogwai
Marco V vs Bates - Bang Bang |
Toen ik dat nummer hoorde op ML bij Benjamin Bates dacht ik toch echt ff dat ik echt helemaal door draaide!!! Wat een TUNE!!! dikke vette OWNAGE!!!:crazy: :crazy: |
|
|
| Tim81 |
Die Urban-tent past wel echt in het thema van dit jaar!
"It's all about the bling bling!"
Yooshi wordt in een hoekje weggestopt :rolleyes: |
|
|
|
|