|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
De line-up is zeker niet verkeerd met Erick Morillo, G&D, Deep Dish en Max Graham! :eyes:
Maar waarschijnlijk wordt het toch kiezen tussen DV Winter en Innercity, anders ben ik wel héél snel door m'n geld heen ben ik bang... |
|
|
| emre |
| Met Yooshi en nog wat namen her en der lijkt het best wel ergens naar :toocool: |
|
|
| Frank-HH |
...a very good lineUp!
cu @ Innercity 2004!! |
|
|
| SnuggLe |
Innercity Krasloten het land in
De Krasloten van het spel Large and NO Charge zijn vanaf dit weekend op verschillende locaties te krijgen. De krasloten bieden kans op een echt super pakket aan prijzen. Zo kan je twee gratis entree bewijzen bij elkaar krassen of gratis entree en een hotel overnachting winnen. Wanneer je echt een geluksvogel bent kan je kans maken op gratis entree, een hotelovernachting en een gratis diner voor twee personen op 18 december in super exclusieve nachtclub Cineac.
Wanneer je 1 Large and No Charge incoontje hebt, win je gratis entree. Heb je twee large and NO Charge figuurtjes dan ben je de winnaar van gratis entree en een hotel overnachting. Ben je echt een geluksvogel en je hebt drie Large and NO Charge icoontjes dan win je alles! Gratis entree, een diner in Cineac (*) en een gratis overnachting in een hotel.
Veel geluk!!!
(*) www.cineac.nl
(**) alle prijzen zijn voor twee personen
(***) drinken is NIET inbegrepen
(****) Wanneer je een winnend lot hebt mail je naar [email protected] wij vertellen je dan wat je met je lot moet doen. |
|
|
| dj_spare |
| er zaten er al wat in mijn ID&T magazine... maar ik had helaas geen prijs.. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik had nog ongeveer 200 flyerpakketten over en dus ook 200 van die krasloten... Maar helemaal niks. Beetje jammer... :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik had nog ongeveer 200 flyerpakketten over en dus ook 200 van die krasloten... Maar helemaal niks. Beetje jammer... :( |
LoL, wat een bull dus zeg.
200 en niet 1 erin. Beetje jammer dan. |
|
|
| Remy D |
Ik had ook niks gewonnen. Echt genaaid!!!
Ik ga overigens wel.. natuurlijk. :D:D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
? |
Ben 2 jaar niet naar ID&T feesten geweest omdat ik ze ruk vond |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik had nog ongeveer 200 flyerpakketten over en dus ook 200 van die krasloten... Maar helemaal niks. Beetje jammer... :( |
Haha, da's wel een goeie zeg! Lekker avondje krassen... maar geen prijs :( |
|
|
| Phedge |
Ik vind het echt onwijs vet dat Gabriel & Dresden in de line-up staan! Zijn hun al eerder op feesten geweest in Nederland? Ik heb ze eigenlijk nog nergens eerder gezien, ...
Ik ga er iig zeker naartoe... :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Phedge
Ik vind het echt onwijs vet dat Gabriel & Dresden in de line-up staan! Zijn hun al eerder op feesten geweest in Nederland? Ik heb ze eigenlijk nog nergens eerder gezien, ...
Ik ga er iig zeker naartoe... :D |
Volgens mij toen op zo'n Invited van Tiesto in Rotterdam... |
|
|
|
|