return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 39)
View this Thread in Original format
jp
Tja, Ferry Corsten '99 en Paul van Dyk '00. Dat waren mooie tijden. De muziek was toen gewoon het allerbelangrijkst...

Als je Innercity 99 vergelijkt met 2003 en 2004 was het maar een karige bende. Kijk de video maar eens. De Nederlander is verwend, het moet steeds groter en mooier want anders valt het tegen. Tja, in 99 was alles nog nieuw en kwamen er geen Breezertjes. Wat dan betreft lever je het samenhorigheidsgevoel in ten gunste van het spektakel. En dus loop je tussen de cowboyhoeden en ghb-bejaarden.

Voor het 'oude' gevoel zoek je een kleiner feest op, IC&Co zijn gewoon makkelijk verteerbaar vermaak: veel DJ's en verschillende sounds binnen handbereik.
magrec
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Natuurlijk gaat het ten eerste om de draaikunsten en platenkeuze maar ik vind het 100x toffer om naar een dj te kijken die lekker staat mee te swingen als een dj die stokstijf stil staat. Ik hoef inderdaad geen Gielen of Tiësto praktijken achter de tafels te zien maar lekker mee grooven is gewoon tof! ff vingertje in de lucht, lekker mee doen! :crazy: Goed voorbeeld is Sander Kleinenberg, die doet ook niet clown achtig maar die straalt wel een enorm enthousiastme uit! :cool:

Ben ik wel met je ééns maar als een dj niet zo doet dan zou het mij niet echt boeien ;)

Owja JP in 2000 heb ik zat cowboyhoeden en beenwarmers gezien op IC...meer zelfs dan in 2002...

Als je naar IC gaat moet je gewoon niet meer dan 2 zalen bezoeken.
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
En dus loop je tussen de cowboyhoeden en ghb-bejaarden.

He he he, goede omschrijving... :D
jp
quote:
Originally posted by magrec
Owja JP in 2000 heb ik zat cowboyhoeden en beenwarmers gezien op IC...meer zelfs dan in 2002...

Klopt helemaal, Candyraver op z'n best :)

Toen was dat hip. Overgewaaid uit de UK en Duitsland. Nu is het tijd voor wat anders, dames :tongue2

De '80s look mag wel weer terug ;)
emre
quote:
Originally posted by farris
maar tijdens een van de breakdowns deed ie beide handen op z'n hoofd, ogen dicht en z'n hoofde zweefde wel degelijk mee.

Dat was tijdens Gone --> misschien autobiografisch ??

En Onno --> hij was zeker aan het 'grooven' tijdens zijn set!
Als je wat minder springt valt dat je misschien ook op ;)
Phat B
hoe grappig om te zien hoe verschillende mensen totaal verschillende ervaringen kunnen hebben van hetzelfde... ma goed, dit bewijst wel dat het zo subjectief is, hoe je t vond is afhankelijk van je verwachtingen, wat er in je omgeving gebeurd, hoe laat je komt, waar je staat enz enz.

tis toch niet gek dat t druk is, er komen gvd 50.000 man naar een locatie, dat geeft altijd drukte. wees dan idd zo slim om de drukte te proberen te vermijden. En da gangenstelsel en t 1-richtingsverkeer, dat is altijd al zo geweest dus daar kan t ook niet aan liggen. Er kan gewoon maar een maximum aantal mensen in die gangen. Als dan toevallig iedereen tegelijk heen en weer gaat lopen in dezelfde gang en ook nog eens niet slim genoeg is om even rechts te gaan lopen (is toch gewone verkeersregel, waarom dan niet op n event?). Voorkomt opstoppingen. Bovendien was er vorig jaar kritiek op dat er nergens wegwijsborden stonden ofzo, iets wat nu wel prima geregeld was, ma niemand die daar nu wat over zegt. (Goed gedaan Id&t!) Natuurlijk is t allemaal irritant, maar je weet dat t kan gebeuren, ga er dan relaxed mee om en geniet van de mooie dingen.

nou hoe was mijn ic? prima avondje! kwamen rond half 12 binnen en zijn via Yves Deruyter (Q-Dance, was best aardig) naar Monika Kruse gegaan. Ook hier leek t geluid zacht idd, ze draaide op zich best aardig ma da mens heb echt n stok in dr reet zeg. amai die bewoog echt nie, zeker n duitser:p Daarna G&D, heerlijk zeg. Toen de main opgezocht, tijdens de laatste minuten van Erick Morillio. Had em liever langer gehoord, ma helaas keuzes maken he. altijd top bij hem. Marco V was dé topper voor mij! gelijk ingeknald met Cut & Run - Outta space, in t begin lekker groovy tech gedraaid, daarna vol gas! Verrassing was Viva Las Vegas, waarschijnlijk zn nieuwe bootleg, minder puntje was GODD, zolang mv niet in de locale feesttent staat hoeft ie die nie van me op te zetten. Daarna via 4N (ja vrouwen bij he:rolleyes:) en Roger Sanchez naar Chris Liebing, om de avond goed af te sluiten. Trein om kw over 7 teruggepakt, twas druk ma da weet je. Lag helaas pas om 11 uur in mn bed omdat er weer ene voor t spoor moest gaan liggen in R'dam (kon zeker geen kaartje krijgen voor IC:happy2: )

volgend jaar weer?? ja zekers:cool:
Kaidreas
Dat was een totally suxxor feesje.

bij mij is het pas begonnen rond 01.00
en we zijn even naar yooshi gegaan toen.. onno nog tegengekomen.
die super actief overkwam :D

anyways onno ik hoorde dus echt wel die nathanfake-when the sky is pink, ofwel trok hij daar gewoon heeeeeeel hard op:o

anyways de vanaf toen, ook slechte dingen meegemaakt enz.

het enige dat ik nog wil weten is...
wat was die vette remix van Dire straits money for nothing??? :cool:
Stephan B
Ja hier de gelegenheids TA'er bij uitstek hehe :)
Ik vond Innercity toch best wel een geslaagd feestje. Organisatorisch waren er hier en daar wel wat kanttekeningen te maken maarja, ga er zelf maar aanstaan een feest van bijna 50.000 man te organiseren en in goede banen te leiden.
Qua muziek was het goed te doen, voor iedereen was er wel wat te beleven, en de timetable was opzich goed opgesteld zodat de drukte goed verdeeld was.
Marco V en Ferry Corsten waren mijn toppers van de avond. Marco toonde weer ballen door te openen met die Outta Space track en daarna met een of andere vage Voodoo People bootleg. Echt heerlijk hoe die man keer op keer onverwacht uit de hoek kan komen. Godd droppen, altijd fijn :p Verder rest beukte ie weer gruwelijk lekker door.
Daarna was de beurt aan Ferry, die toch ook een vrij brute set afleverde. Er zaten wat mindere stukken bij, maar misschien kwam dat omdat ik me op dat moment niet helemaal 100% voelde (Grolsch is toch niet mijn ding, doe mij maar Dommelsch :crazy: )
Ik zat zijn hele set al te wachten op Cubikated, en t duurde en duurde maar...maar toen was ie er hoor. Tering ik heb me helemaal de tyfteer lopen springen toen hehe :p
En over die mensen die t druk vonden en van dat soort dingen...tja t blijft een massaal feest. Je kan dit soort dingen verwachten. Als je niet van zulke massale drukte houd raad ik je aan om meer naar feestjes te gaan in clubs ipv evenementen als IC. Hoewel ik wel moest zeggen dat ik ook verrast was door de drukte, omdat ik na Dance Valley dacht dat dat wel mee zou vallen, daar was t namelijk goed te doen vond ik.
Om af te sluiten wou ik Freezel en @win nog bedanken voor de gezelligheid en het verschaffen van hun halve kaartje. Echt top gozerts! T was ook erg gezellig in de trein en al, dolle pret hehe :p En op Innercity zelf was t ook gezellig met de verschillende mensen van TA en T.nu die we tegen zijn gekomen. Ik zou zeggen: tot de volgende! :D
Phat B
quote:
Originally posted by Stephan B
Hoewel ik wel moest zeggen dat ik ook verrast was door de drukte, omdat ik na Dance Valley dacht dat dat wel mee zou vallen, daar was t namelijk goed te doen vond ik.

uitverkocht is uitverkocht he:rolleyes: :p
Phat B
quote:
Originally posted by Stephan B
Hoewel ik wel moest zeggen dat ik ook verrast was door de drukte, omdat ik na Dance Valley dacht dat dat wel mee zou vallen, daar was t namelijk goed te doen vond ik.

Stephan B
quote:
Originally posted by Phat B

Ja tuurlijk, maar vind jij dan zelf ook niet dat het op Dance Valley minder druk lijkt door kortere rijen bij de bar, wc's etc (iig dat is wat ik heb ervaren) Ik vond dat de drukte op Innercity meer opviel, dat wou ik proberen te zeggen.
Phat B
ja hoor ik snap t wel, is ook zo
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 
Privacy Statement