|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Seven_PRX |
| En wat is je motto dan? |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Seven_PRX
En wat is je motto dan? |
hoe jonger hoe beter :p |
|
|
| Seven_PRX |
| Is niet helemaal waar... Hoe ouder hoe meer ervaring... En hoe beter dus... |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Seven_PRX
Is niet helemaal waar... Hoe ouder hoe meer ervaring... En hoe beter dus... |
smaken verschillen dus ;) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
en ik ga er ook weer bij zijnn!!!
Vooral Gabriel en Dresden hebben mijn aandacht! :D |
ff meeten dan kerel :p |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by HBtje
ff meeten dan kerel :p |
Volgens mij wil iedereen hier G&D wel zien dus daar meeten lijkt me wel een goed plan:) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Asperge
Volgens mij wil iedereen hier G&D wel zien dus daar meeten lijkt me wel een goed plan:) |
+1 Generaliseren |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by HBtje
ff meeten dan kerel :p |
okidoki :p, zolang je maar geen duits gaat lullen! :D |
|
|
| Neil CB |
Natuurlijk wilt iedereen G&D zien, geld ook voor mij.
Ik ga voor hun en deepdish er heen, verder zie ik wel wat de avond brengt. |
|
|
| MaGiK54 |
| Gisteren toch maar besloten om te gaan onderdruk van bepaalde iemanden. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Gisteren toch maar besloten om te gaan onderdruk van bepaalde iemanden. |
Ach lieeeeeeef, het stelletje is ook weer samen!
;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ach lieeeeeeef, het stelletje is ook weer samen!
;) |
Fijn hé, je mag ook mee hoor, maken we er een trio van :wtf: |
|
|
|
|