|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| HardKiller |
Ik wou zelf ook nog een cd'tje maken maar dit ziet er ook leuk uit! |
|
|
| jp |
Voor de echte mannen:
download part one
download part two
01 DJ Rob - Boy's Interface
02 Rotterdam Termination Source - Poing
03 Sperminator - No Women Allowed
04 Euromasters - Alles Naar De Klote
05 Holy Noise - The Nightmare
06 German Division - Concerto Grosso
07 Pelgrim - Amen
08 Hard Attack - Way Aah
09 Bald Terror - Rotterdam
10 DJ Rob & MC Joe - The Beat Is Flown
11 Euromasters - Oranje Boven
12 Underground Nation Of Rotterdam - Ik Wil Dansen
13 DJ Paul - Straight Outta Rotterdam
14 Neophyte - Komen Wij Uit Rotterdam
15 Lenny Dee vs. DJ Paul - Anti-Procastination
16 Bald Terror - Drummachine
17 Rotterdam Remix Project - Loving You
18 Evil Maniax - We Are The Creators Of Hardcore
19 Neophyte - Recession
20 DJ Paul Elstak - Play My Game
21 Lenny Dee vs. DJ Paul - I Like Hardcore
22 DJ Paul Elstak - Life Is Like A Dance
23 Neophyte vs. Stunned Guys - Get This Motherfokker
24 DJ Paul & DJ Rob - Lords Of The Hardschool
25 Men Of Steel - Pain
:disbelief |
|
|
| SnuggLe |
Veel plezier iedereen vanavond!!!
Maar dat zal wel lukken denk ik :) |
|
|
| Frankisback |
| Heeft iemand nog tips met parkeren bij amsterdam rai, waar je gratis ofzo mag staan |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
yes yes yes dikke zin in! zonet nog ff gemaakt voor in de auto
1) Pryda - Lesson one
2) Steve Angello - Voices
3) Tilt - The world doesnt know
4) Armand van Helden - Everytime (Dr Kucho mix)
5) Erick E - Midnight magic
6) Eric Prydz - Human behaviour
7) Eric Prydz & Steve Angello - Woz not woz
8) Flower Power - Flower power
9) Robbie Rivera - Which way youre going
10) Tim Deluxe - Song 2
11) Shapeshifters - Lolas theme (Eric Prydz remix)
12) Gipsy - Gipsy (Robbie Rivera's Juicy remix)
13) DJ Touche - The paddle
14) DK - Murder was the bass (Cris Liebing mix)
15) Ernesto & Bastian - Darkside of the moon
16) 24 - Longest day of my life (AvB remix)[/url]
let the party begin:D |
fijntjes hoor! hoezo goeie warmup:cool:
btw, is die song 2 niet van Nice Cream? zo heb ik em op plaat iig... of heeft meneer Deluxe weer n mixje gemaakt zonder t mij te vertellen?!?:tongue2 |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by Frankisback
Heeft iemand nog tips met parkeren bij amsterdam rai, waar je gratis ofzo mag staan |
ja, als je vanaf de snelweg komt en de parkeerplaats van de Rai links laat liggen, dan heb je aan de rechterkant een wijk. daar heb je gratis parkeerplaatsen (als je op tijd bent), recht tegenover de rai! toplocatie zou ik zeggen!:p |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Frankisback
Heeft iemand nog tips met parkeren bij amsterdam rai, waar je gratis ofzo mag staan |
Snelweg af, parkeerterein inderdaad links laten liggen. Dan daarna eerst rechts de Rooseveltlaan in. Je kan ook een afslag verder, dat is dan de Churchillaan. En aan die twee straten zitten veel zijstraatjes waar je dan zou kunnen parkeren. Kijk wel uit waar je de auto neerzet, aangezien er vorig jaar veel auto's zijn opengebroken en leeggehaald tijdens Innercity. |
|
|
| New Wave |
| Hierbij wil ik alle trancekutjes en progressivekneuzen en hele leuke avond toewensen. Dat jullie maar veel mogen dansen en veel succes met het 1 richtingsverkeer. :) Don't do drugs! |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by Phat B
fijntjes hoor! hoezo goeie warmup:cool:
btw, is die song 2 niet van Nice Cream? zo heb ik em op plaat iig... of heeft meneer Deluxe weer n mixje gemaakt zonder t mij te vertellen?!?:tongue2 |
volgens mij wel:), die van nice cream ken ik ook wel ja! maar deze heeft net ietsje meer vind ik!
Ciao! iedereen veel plezier vanaaf, en wie weet kom ik jullie nog tegen . Heb iig het zelfde shirtje als op me avatar aan. |
|
|
| jp |
Parkeren kun je het beste bij politiebureau Gelderlandplein, afslag RAI rechtsaf bij Novotel en dan linksaf bij de volgende stoplichten (UvA sportcentrum)
Het is een stukje lopen, maar dat voorkomt wel 2 stukgeslagen ramen zoals ik 3 jaar geleden heb mogen ondervinden. F 2500.- schade :( |
|
|
| kräutergärtner |
| is this already marco v? |
|
|
|
|