|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| Whaha vette actie, maar waarschijnlijk hebben ze er gewoon te weinig verkocht en willen ze dat zo een beetje verdoezelen... |
|
|
| dj_spare |
| net zoals NJOY... was ook gratis :p |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by dj_spare
net zoals NJOY... was ook gratis :p |
Hehe ja, maar was wel een leuk feest :)
Ik denk trouwens dat het met deze actie veeeel te druk gaat worden, ik ga dus nog niet :p |
|
|
| jp |

:wtf: |
|
|
| rtgr |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Whaha vette actie, maar waarschijnlijk hebben ze er gewoon te weinig verkocht en willen ze dat zo een beetje verdoezelen... |
verdoezelen...?!?
....ze geven het zelf toe dat de kaartverkoop niet zo goed gaat
:toocool:
Column Duncan Stutterheim, ID&T
...Ik heb mijzelf de laatste dagen afgevraagd waarom we zo weinig kaarten verkopen voor Innercity... |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by jp

:wtf: |
Nou zeg, op mijn kaartje staat daar 'Large and in Charge 2004' :p (en ik heb 'm net gehaald) |
|
|
| jp |
Dan was de update nog niet gedownload of zo.
Ik liet het Telegraaf artikel aan die sigarenboer zien en die is toen wat knoppen in gaan drukken :) |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by jp
Dan was de update nog niet gedownload of zo.
Ik liet het Telegraaf artikel aan die sigarenboer zien en die is toen wat knoppen in gaan drukken :) |
Tsja, die vrouw wist er niks van, ze had het over 2 kaarten voor 'Intercity' ;) |
|
|
| r0t8 |
| i wonder if you can still get entrance for two even if the ticket doesn't say so? sounds like a good way to make a friend to party with on my visit there. anyone without a ticket who wants to party with guy from kansas? heheh :) |
|
|
| Frankisback |
NETJJJEEES
Door deze actie ben ik er nu ook bij samen met Magic83
25€ de man is toch netjes voor kaartje
OMG Blank & Jones en Gabriel & Dresden ga ik zeker voor |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by r0t8
i wonder if you can still get entrance for two even if the ticket doesn't say so? sounds like a good way to make a friend to party with on my visit there. anyone without a ticket who wants to party with guy from kansas? heheh :) |
All tickets are valid for two persons. So the tickets doesn't have to say so... |
|
|
| Smirnoff |
| Bij mij lag dit feest niet in de plannig maar denk dat ik door deze actie wel overgehaald ben. :D |
|
|
|
|