|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| kräutergärtner |
| and which floor is this one? (1st) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by kräutergärtner
and which floor is this one? (1st) |
Lucien Foort
They switch every now & then from stage to stage... |
|
|
| jp |
Gezien:
-Lucien Foort
-Yves de Ruyter
-Gabriel & Dresden
-The Prophet
-Marco V
-Ferry Corsten
-Blank & Jones
-Chris Liebing
-Technoboy
-Promo
Helemaal top :wtf:
Vond het allemaal zeer geslaagd, vooral die Ex-Pornstar zaal ;)
Sodeju, daar werd een party gelapdanst niet normaal meer :D
Aankleding was eigenlijk prima en het geluid ook. Sfeer was ook meer dan ok, wel wat huilende en flauwgevallen meisjes gezien. Ik geef het een dikke 8 :toocool:
Overigens, jammer dat er weer auto's zijn opengebroken rond het Novotel :( |
|
|
| DJ Gerrit |
pfff helemaaaal naar de klote!!!!!!!!!!!!! maar wat een FEEST, ferry corsten 4 president! wat een RETEGAFE SET!!!!
NEW YEARS DAY!!!! :cool: ! !!!!! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
NEW YEARS DAY!!!! :cool: ! !!!!! |
Sweet :D |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Sweet :D |
dat is nog zachtjes uitgedrukt!!!! werdt helemaaaaaaal GEK |
|
|
| jp |
| Nou hopelijk lukt het nog binnen een uur de 250+ pics online te krijgen :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Pics or stfu :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
Feessie was vermakelijk meer niet en minder ook niet, sluit me verder aan bij JP zijn post, alleen het cijfer vind ik persoonlijk aan de hoge kant das in mijn ogen een 7+.
Grote indoor feesten zijn op de één of andere manier niet helemaal mijn ding. Doet mij maar een vette club avond, daar word ik toch wat vrolijker van dan 50.000 man in een groot zalencomplex. |
|
|
| jp |
| Ik ben ze nu aan het uploaden, 200 stuks = mooi rond getal ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Het schiet ook nooit op met die jongen.... |
|
|
|
|